اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری 2300 سارق در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در 9 ماه سال جاری 2331 سارق در آذربایجان غربی دستگیر شده است.

دستگیری 2300 سارق در آذربایجان غربی
رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از این تعداد سارق دستگیر شده یک‌هزار و 219 سارق سابقه‌دار بودند که تکرار جرم کرده‌اند.
وی با بیان اینکه از کل سارقان دستگیر شده در سال جاری یک‌هزار و 748 نفر دارای سابقه اعتیاد دارند، تصریح کرد: داشتن سابقه اعتیاد زمینه ارتکاب جرم را بیشتر می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی برای شناسایی سارقان با شدت بیشتری وارد عمل شده‌ایم، افزود: برخورد جدی با مالخرها نیز در این زمینه مورد توجه است.
النقی‌پور از دستگیری 174 نفر مالخر در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد مالخر دستگیر شده در 9 ماه سال‌جاری 51 نفر مالخر سابقه‌دار و 123 نفر دیگر نیز بدون سابقه بودند.
وی با اشاره به سرقت‌های انجام گرفته 9 ماه سال‌جاری در استان گفت: 4 هزار و 201 فقره سرقت در استان انجام گرفته است که این سرقت‌ها شامل سرقت از منازل، مغازه‌ها، داخل خودروها، موتورسیکلت، کیف‌قاپی و ... بودند.
این مسئول با تأکید بر رعایت نکات ایمنی در هنگام خروج از منزل اظهار داشت: داشتن حفاظ برای در و پنجره و اطمینان از بسته بودن درها و پنجره‌ها برای خانواده‌ها توصیه می‌شود.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول