اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مسکن‌سازان خراسان جنوبی:

مشارکت انبوه‌سازان در نوسازی بافت‌های فرسوده مهم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده بسیار مهم است، گفت: انبوه‌سازان با ورود در بافت‌های فرسوده کمک بزرگی به نوسازی این بافت‌ها می‌توانند انجام دهند.

مشارکت انبوه‌سازان در نوسازی بافت‌های فرسوده مهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان جنوبی، حمیدرضا لطیفی در دیدار با دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان جنوبی اظهار داشت: انبوه‌سازان با ورود در بافت‌های فرسوده کمک بزرگی به نوسازی این بافت‌ها می‌توانند انجام دهند.
وی، ریزدانگی، نفوذناپذیری و ناپایداری را از ویژگی‌های بافت‌های فرسوده دانست و افزود: هر منطقه‌ای که این سه معیار را داشته باشد جز بافت‌های فرسوده هستند.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی برای ساکنان و انبوه‌سازان در بافت‌های فرسوده در نظر گرفته است، گفت: انبوه‌سازان می‌توانند از تسهیلات اعطایی در بافت‌های فرسوده استفاده کنند و در امر نوسازی بافت‌ها گام موثری بردارند.
لطیفی، همکاری انجمن انبوه‌سازان خراسان جنوبی را با شرکت عمران و مسکن‌سازان استان بسیار با ارزش و ضروری دانست و تصریح کرد: برای نوسازی بافت فرسوده باید دولت، انبوه‌سازان و مردم با هم مشارکت داشته باشند تا بتوان به روند بازسازی بافت‌های فرسوده در استان، سرعت بیشتری داد.
وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت و تخفیف عوارض پروانه شهرداری یکی از حمایت‌های دولت در بحث بافت‌های فرسوده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول