اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی:

187 تعاونی مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی فعال هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی از فعالیت 187 تعاونی فعال مسکن مهر در این استان خبر داد.

187 تعاونی مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی فعال هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در جلسه بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر احداثی توسط شرکت‌های تعاونی خواستار تعیین تکلیف طبق زمانبدی شد و اظهار کرد: از زمان پیش‌بینی شده برای تحویل مسکن مهر عقب مانده‌ایم.
وی افزود: به همین دلیل کمیته بررسی مشکلات و ارائه راه حل‌های مناسب تشکیل شده است.
فاتح همچنین در ادامه افزود: با توجه به اینکه 187 تعاونی فعال مسکن مهر در حال فعالیت هستند، 15 هزار و 358 واحد احداثی صورت گرفته که تاکنون 743 واحد تحویل و 202 واحد دیگر نیز تا دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان داده خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین 4هزار و 221 واحد در مرحله نازک‌کاری قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تحویل اعضای تعاونی‌ها قرار خواهد شد.
یونس فاتح همچنین از عزم جدی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن و راه شهرسازی استان جهت تحویل  مابقی واحدها تا شش ماهه نخست سال 91 خبر داد و از شهرستان‌های فعال یعنی تبریز، میانه و اهر که تاکنون موفق به تحویل تعدادی از احداثیها به متقاضیان شده‌اند، تقدیر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول