اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی:

مردم نقش مهمی در نوسازی بافت‌های فرسوده دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم نقش مهمی در نوسازی بافت‌های فرسوده دارند، گفت: باید تمام دستگاه‌های مربوطه در امر نوسازی به این شرکت کمک کنند.

مردم نقش مهمی در نوسازی بافت‌های فرسوده دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی، حمیدرضا‌ لطیفی در دیدار با شهردار فردوس گزارشی از بافت‌های فرسوده استان ارائه داد.
وی، بحث نوسازی بافت‌های فرسوده را یک ضرورت دانست و گفت: ریزدانگی، نفوذناپذیری و ناپایداری از ویژگی‌های بافت‌های فرسوده هستند که باید هر سه مورد در یک منطقه وجود داشته باشد.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی، تسهیلات اعطایی از طرف دولت به ساکنان بافت‌های فرسوده را بسیار عالی دانست.
لطیفی ادامه داد: ساکنان بافت‌های فرسوده باید از این فرصت عالی کمال استفاده را برده و خانه‌های فرسوده خود را نوسازی و بازسازی کنند.
وی، بحث اطلاع‌رسانی در مورد نحوه تسهیلات اعطایی دولت به ساکنان بافت‌های فرسوده را بسیار مهم دانست و گفت: شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه می‌توانند در این امر مهم نقش بسزایی داشته باشند.
شهردار فردوس نیز با اشاره به ضروریت نوسازی و به‌سازی بافت‌های فرسوده، تصریح کرد: مشکلات بافت‌های فرسوده شهرهای کوچک بسیار زیاد بوده و باید بافت فرسوده هر منطقه جداگانه بررسی شود.
مهدی علی‌پرست ادامه داد: در فردوس 207 هکتار مساحت بافت فرسوده وجود دارد که در این مناطق بیشتر افرادی که جزو اقشار کم‌ درآمد جامعه بوده زندگی می‌کنند.
وی با بیان اینکه بیشتر ساکنان این منطقه از طبقه محروم جامعه هستند، گفت: تاکنون متقاضی برای استفاده از تسهیلات نوسازی بافت فرسوده وجود نداشته است چون ضامن برای اخذ تسهیلات و توان بازپرداخت تسهیلات وجود ندارد.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول