اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده ستاد راهیان‌نور:

نقاط حماسی جدید دفاع مقدس شناسایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده ستاد راهیان‌نور گفت: نقاط حماسی جدید دفاع مقدس شناسایی می‌شود.

نقاط حماسی جدید دفاع مقدس شناسایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رحیم آقایی‌پور ظهر امروز در آیین تجلیل از زحمتکشان حوزه کاروان‌های راهیان‌نور اظهار داشت: بعد از شناسایی نقاط آماده‌سازی نقاط حماسی دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: باید فرهنگ جهاد و شهادت در بین مردم خصوصا نسل جوان امروزی نهادینه شود و این ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که باید به آن توجه شود.
این مسئول اضافه کرد: در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی از سوی این ستاد تدوین و طراحی شده که به مرور در طول سال اجرایی و محقق می‌شود.
آقایی‌پور تصریح کرد: در ایام مختلف سال مردم از گوشه و کنار کشور جمهوری اسلامی به مناطق عملیاتی سفر کرده و این نقاط را مورد بازدید قرار می‌دهند.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد راهیان‌نور گفت: اما در فصولی مانند آبان ماه شاید این مهم برای مردم مقدور نباشد که از این‌رو این ستاد برنامه‌هایی را برای سفر کاروان‌های راهیان نور اندیشیده است.
این مسئول عنوان کرد: به عنوان مثال در این زمان این ستاد اقدام به استقرار راویان کرده تا مردم در جریان آن نقطه حماسی دوران دفاع مقدس قرار گیرند.
آقایی‌پور متذکر شد: اکنون در همه نقاط یادمان دوران دفاع راوی مستقر شده و آماده ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان نور هستند.
در ادامه این آیین نیز از سوی معاون هماهنگ‌کننده ستاد راهیان‌نور از 10 نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و... با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد. 
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول