اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرعامل سایپا شمال

علت استعفای سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال اعلام شد/ اعلام نام سرمربی جدید به‌زودی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سایپا شمال گفت: مجتبی تقوی به خاطر مشکلات شخصی از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا شمال استعفا داد.

علت استعفای سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال اعلام شد/ اعلام نام سرمربی جدید به‌زودی
مهدی پیروزرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم فوتبال سایپا شمال که نخستین سال حضور در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند توانسته نتایج خوبی کسب کند و جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشد.
وی تصریح کرد: هیچ مشکلی بین مدیریت و سرمربی تیم سایپا شمال نبوده، دلیل اصلی کناره‌گیری تقوی از سرمربی تیم، مشکلات شخصی و خانوادگی وی بوده که مجبور شدم با وجود عدم میل باطنی خود، با این درخواست موافقت کنم.
مدیرعامل سایپا شمال در ادامه گفت: تیم در حال حاضر در غیاب مجتبی تقوی در تمرین آمادگی به سر می‌برد و تا یکی دو روز آینده نام سرمربی جدید تیم نیز اعلام می‌شود.
پیروزرام تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهم تا یک مربی بزرگ و باتجربه را جایگزین مجتبی تقوی در تیم سایپا شمال کنیم تا تیم به عنوان یکی از مدعیان لیگ در نیم فصل لیگ باشد.
وی همچنین با انتقاد از رای دوباره سازمان لیگ هیئت فوتبال آزادگان گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در هفته نخست لیگ به دلیل حاضر نبودن مدارک بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری، نتیجه این بازی را سه بر صفر به نفع سایپا شمال اعلام کرد که با اعتراض تیم صنعت ساری، سازمان لیگ دستور تکرار بازی را داد.
پیروزرام تصریح کرد: باشگاه سایپا شمال به تصمیم سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تکرار این بازی اعتراض کرد و درخواست لغو این بازی شد.
مدیرعامل سایپا شمال متذکر شد: برای مدیریت باشگاه سئوال است که چرا نتیجه بازی سه بر صفر اعلام شد پس از چهار ماه دوباره تغییر می‌کند.
وی در پایان اذعان داشت: تیم سایپا شمال یک بازی در برابر صنعت ساری انجام می‌دهد و آن هم بازی هفته نخست دور برگشت لیگ آزادگان خواهد بود و به غیر آن بازی دیگری انجام نمی‌دهد.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول