اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل:

لیگ باشگاه‌های فوتبال اردبیل احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم با حضور 100 تیم باشگاهی لیگ فوتبال باشگاه‌های اردبیل را اواخر امسال راه‌‌اندازی کنیم.

لیگ باشگاه‌های فوتبال اردبیل احیا می‌شود
صمد نوتاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:‌ از زمان انتخاب برای این مسئولیت سنگین خبرنگاران را به عنوان همراهان صدیق و یاران صمیمی به شمار آورده و تلاش کردیم با تقویت روابط و تعامل با اصحاب رسانه و مطبوعات بتوانیم بخش عظیمی از معایب و مشکلات فوتبال را در استان شناسایی و در مسیر حل آن گام برداریم.
وی افزود: در این مسیر باوجود برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات شایسته‌ای که درگذشته انجام شده بود سعی کردیم از همان روزهای نخست فعالیت‌ها را با ساماندهی و برنامه‌ریزی‌های هدفمند آغاز کنیم که امیدواریم تابستان سال آینده نتیجه کار ما به ثمر بنشیند.
این مسئول ادامه داد: در این چند ماه به دنبال حلقه‌های گمشده توسعه فوتبال استان و برخی از معایب و تنگناها بودیم به طوری که از اولین روزی که گام در هیئت فوتبال استان گذاشتیم با همراهی و دعوت از پیشکسوتان این رشته سعی کردیم برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های درستی را داشته باشیم.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان داشت:‌ از همان روزهای نخست انتخاب مسابقات لیگ استانی را با حضور پنج تیم پیگیری کردیم به گونه‌ای که ما در لیگ دسته یک نیز شاهد حضور شش تیم و در رده‌های پایین‌تر تیم آنچنان قوی نداشتیم اما با بضاعت کم خود سعی کردیم مسابقات را به گونه‌ای ساماندهی کنیم تا در موقع مقرر این مسابقات انجام شود.
نوتاش با یادآوری اینکه در لیگ برتر و دسته یک کشور استان اردبیل نماینده‌ای ندارد، اظهار داشت: ما در لیگ دسته دو تیم شهرداری اردبیل و لیگ دسته سه نیز دو تیم ذرت‌کارن پارس‌آباد و خلخال دشت را راهی مسابقات کردیم.
وی با اعلام اینکه در بخش مربیان از یک ظرفیت و توانمندی خوبی برخوردار هستیم تصریح کرد: در قسمت A چهار مربی، B  بیش از 17 مربی، C 67مربی هم‌اکنون در استان فعالیت می‌کنند اما مربی دروازه‌بان‌ها و بدنسازی نداریم.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در مورد وضعیت داوران نیز اظهار داشت: در استان اردبیل داور بین‌المللی وجود ندارد اما از بین داوران 21 نفر داور درجه ملی، 33 نفر داور درجه یک و 31 نفر داور درجه دو و همچنین 69 نفر داور درجه سه هستند که در مجموع در استان اردبیل 150 نفر داور حضور دارند.
وی گفت: تا مهر ماه امسال یک تیم داوری کامل شکل نگرفته بود و تنها داور استان اردبیل که در مسابقات لیگ‌های کشور حضور داشت فرزاد معبودی بود که در مسابقات متعدد سوت می‌زد.
این داور پیشکسوت ادامه داد: بعد از حضورم در اولین اقدامی که انجام دادیم هفت نفر از داوران را به مسابقات کشوری اعزام کردیم و یک دوره آموزش داوری درجه سه نیز مقرر شده است در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شود.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول