اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای موسسه خیریه گلستان علی(ع):

نبود توجه مسئولان به کودکان خیابانی، بزه‌های اجتماعی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای موسسه خیریه گلستان علی(ع) گفت: نبود توجه مسئولان ذی‌ربط به کودکان خیابانی و کودکان کار مسائل ناامنی و بزه‌های اجتماعی را به‌دنبال دارد.

نبود توجه مسئولان به کودکان خیابانی، بزه‌های اجتماعی را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد اکبیاء ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت برگزاری دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه با موضوع کودکان خیابانی در محل نگارخانه جدیدالتاسیس گلستانه با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان ذی‌ربط به کودکان خیابانی اظهار داشت: این جشنواره به همت موسسه خیریه گلستان علی(ع) و با هدف توجه بیشتر مسئولان ذی‌ربط به کودکان خیابانی و کودکان کار برگزار می‌شود تا توجه بیشتری به این قشر از جامعه شود.
وی با بیان اینکه موضوع کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و کودکان کار از معضلات اجتماعی جامعه امروز است اظهار داشت: در قانون اساسی توجه به این کودکان تاکید شده و مسئولان و دستگاه‌های مسئول در این زمینه باید احساس مسئولیت کنند.
اکبیا با اشاره به این مطلب که در سال‌های اخیر دعوت از مردم برای مشارکت به این قشر از جامعه تشدید شده است تصریح کرد: در این زمینه فعالیت موسسات خیریه هیئت امنایی افزایش یافته است که موسسه گلستان علی(ع) به عنوان بزرگترین موسسه خیریه در استان از کودکان بی‌سرپرست حمایت می‌کند.
عضو هیئت امنای موسسه خیریه گلستان علی(ع) فعالیت خانه خیرین در استان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: خانه خیرین در استان نسبت به برطرف ‌کردن معضلات اجتماعی، آموزش و هدایت توجه می‌کند و در کل کشور این خانه کم نظیر است.
وی تاکید کرد: خانه خیرین بیشترین فعالیت را در سطح استان داراست.
اکبیا با بیان اینکه توجه به موسسات خیریه جزو خواسته‌های مردم است ادامه داد: مردم نسبت به این موسسات توجه لازم را دارند و این موسسات هم در راستای فعالیتشان بحث اشتغال را دنبال می‌کنند و نسبت به این امر اهتمام جدی دارند.
عضو هیئت امنای موسسه خیریه گلستان علی(ع) در ادامه خواستار توجه جدی مسئولان به کودکان خیابانی و کودکان کار شد و افزود: باوجود تلاش بعضی از مسئولان هنوز شاهد معضل اجتماعی کودکان بی‌سرپرست و کودکان کار هستیم که روند فعالیت این قشر مسائل ناامنی و بزه‌های اجتماعی را در پی دارد.
وی تاکید کرد: ما به دلیل توجه مسئولان و مردم به موسسات خیریه از دریچه هنر نسبت به برگزاری جشنواره عکس گلستانه و با هدف توجه مسئولان به این قشر از جامعه ورود پیدا کردیم که با استقبال بی‌نظیر فعالان عرصه مطبوعات، خبرنگاران، عکاسان و هنرمندان مواجه شد و در سال گذشته نخستین جشنواره عکس گلستانه را برگزار کردیم.
اکبیا در ادامه با بیان آماری از روند تعداد آثار رسیده به جشنواره سال گذشته گفت: در زمان اعلام فراخوان نخستین جشنواره عکس گلستانه نزدیک به یک هزار و 100 عکس از 154 عکاس از 41 شهر ایران به دبیرخانه جشنواره واصل شد.
عضو هیئت امنای موسسه خیریه گلستان علی(ع) اظهارداشت: استقبال بی‌نظیر فعالان عرصه مطبوعات نوید بخش برگزاری دومین جشنواره عکس گلستانه را به ما داد تا امسال شاهد برگزاری این جشنواره با هدف نگاه به کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و کودکان کار باشیم.
دومین جشنواره عکس گلستانه با موضوع کودکان بی‌سرپرست و خیابانی و به میزبانی موسسه خیریه گلستان علی(ع) و همچنین با همکاری سازمان بهزیستی، دادگستری و باشگاه خبرنگاران خراسان‌رضوی و مجموعه کیان‌سنتر مشهد اردیبهشت‌ماه سال آینده در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول