اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری از هفته شانزدهم

جهش ترابری قم از صنایع پتروشیمی پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: جهش ترابری قم در شانزدهمین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در خانه از تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر پذیرایی می‌کند.

جهش ترابری قم از صنایع پتروشیمی پذیرایی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پنجمین هفته از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه پانزدهم دی ماه برگزار می‌شود و طی آن نماینده بسکتبال قم در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود در پیکارهای این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر می‌رود. 
این دیدار در حالی به میزبانی تیم بسکتبال جهش ترابری قم به انجام خواهد رسید که شاگردان سیدعباس آقاکوچکی در تیم بسکتبال جهش ترابری قم سعی می‌کنند از لحظه به لحظه زمان‌های مسابقه با صنایع پتروشیمی ماهشهر بهره برده و در خانه دیگر به راحتی نبازند.
جهش ترابری قم در حالی گام به این دیدار خانگی می‌گذارد که دوشنبه گذشته همانند بسیاری از بازی‌های این فصل باخت دیگری را تجربه کرد و در خارج از خانه به تیم با تجربه ذوب آهن اصفهان باخت تا سیزدهمین شکست این فصل را مدعی اصفهانی به نماینده بسکتبال قم تحمیل کند.
بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و صنایع پتروشیمی ماهشهر از ساعت 16 روز پنجشنبه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
سیزدهمین شکست تیم بسکتبال جهش ترابری قم هفته گذشته در اصفهان رقم خورد و در این مسابقه که در حضور تماشاگران حاضر در سالن ملت شهر اصفهان برگزار شد، جهش ترابری قم با نتیجه ۷۶ بر ۵۸ مقابل میزبان با سابقه خود شکستی دیگر را پذیرا شد.                              
در حال حاضر جمع امتیازات بسکتبالیست‌های جهش ترابری قم به ۱۷ امتیاز رسیده و همچنان نماینده قم در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد تا تمام امیدهای شاگردان آقاکوچکی به دیدارهای مرحله پلی اف این فصل معطوف شود.
در حال حاضر در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های بسکتبال مهرام تهران، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران جزو مدعیان قهرمانی هستند و در رده‌های بالای جدول ایستاده‌اند در حالی که در این جدول تیم بسکتبال جهش ترابری قم با کسب ۱۷ امتیاز در مکان آخر قرار گرفته است.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول