اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‎ریزی فرمانداری آبادان خبر داد

احداث شهرک صنایع صنفی در آبادان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‎ریزی فرمانداری آبادان از احداث یک شهرک صنایع صنفی در این شهرستان خبر داد.

احداث شهرک صنایع صنفی در آبادان
شهاب صدیقی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: طبق دستورالعمل موجود برای احداث یک شهرک صنایع صنفی یا به عبارت دیگر مشاغل مزاحم، مجمع امور صنفی شهرستان آبادان اقدام به ثبت شرکت در این شهرستان کرد.
وی با اشاره به اینکه برای ساخت این شهرک مکان مناسب مورد نیاز است، گفت: مرحله بعدی این فرایند یافتن یک مکان مناسب برای احداث شهرک صنایع صنفی است که این کار نیز توسط شهرداری انجام شده و قطعه زمینی در مجاورت پایانه مسافربری و ایستگاه آب برای این کار تعیین شده ‎است.
معاون عمرانی و برنامه‎ریزی فرمانداری آبادان افزود: مجوز ساخت در این مکان با همکاری اداره محیط زیست آبادان صادر شده و تنها منتظر دریافت مجوز تملک این زمین از اداره مسکن و شهرسازی هستیم.
صدیقی با بیان اینکه پیگیری‎ها برای واگذاری زمین با کمترین بها ادامه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر تلاش ما بر این است که این زمین را با کمترین بهای ممکن از اداره مسکن و شهرسازی دریافت کنیم و در حال پیگیری این موضوع از طریق انجام نامه‎نگاری با این اداره هستیم.
وی ادامه داد: اگرچه هدف اصلی این است که مکان مورد نظر به صورت رایگان به این کار اختصاص یابد اما اگر موفق به اخذ موافقت اداره مسکن و شهرسازی مبنی بر اختصاص رایگان زمین نشدیم سعی می‎کنیم آن را با حداقل بها خریداری کرده و عملیات احداث شهرک صنایع صنفی را در آن آغاز کنیم.
معاون عمرانی و برنامه‎ریزی فرمانداری آبادان درخصوص مساحت این زمین اظهار کرد: قطعه زمین مورد نظر برای ساخت این شهرک 96 هکتار مساحت دارد و کار ساخت و ساز در آن در چند مرحله صورت خواهد گرفت.
صدیقی افزود: کار طراحی فاز یک ساخت و ساز این شهرک توسط مشاور شهرداری آبادان انجام می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه کار اختصاص زمین و علاوه بر آن فرایند ثبت شرکت بعد از مدت‎ها انجام شد، گفت: بعد از طی مراحل متعدد اداری و رایزنی‎های مکرر برای دریافت زمین مورد نظر به منظور احداث شهرک صنایع صنفی و همچنین ثبت شرکت برای آغاز این کار بالاخره مراحل اولیه به اتمام رسیده و به زودی شاهد احداث این شهرک و متمرکز کردن مشاغل مزاحم در یک نقطه از شهر خواهیم بود که منجر به پاکسازی فضای شهر و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شود.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول