اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری شهر قدس خبر داد:

انتقال تمام مشاغل مزاحم به خارج شهر کرج

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری شهرقدس اعلام کرد: کلیه مشاغل مزاحم بر اساس قانون به خارج از محدوده شهری منتقل خواهند شد و این طرح با جدیت پیگیری میگردد.

انتقال تمام مشاغل مزاحم به خارج شهر کرج
 علی رزاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار داشت: یکی از مهم‌رین وظائف شهرداریها در سراسر کشور، ایجاد شرایط مناسب زندگی برای شهروندان است.
وی افزود: طبیعی است در یک محدود مسکونی که مردم ساکن آن منطقه نیازمند آرامش و آسایش هستند، فعالیت برخی از مشاغل موجب سلب آسایش مردم شده و بر اساس قانون شهرداری موظف به برخورد با صاحبان واحدهای صنفی مزاحم است.
این مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهرداری شهرقدس چه تمهیداتی برای انجام این وظیفه اندیشیده است؟ گفت: از ابتدای هفته گذشته طرح ضربتی ساماندهی مشاغل مزاحم توسط خدمات شهری شهرداری به مرحله اجرا درآمد.
رزاقی افزود: بر اساس این طرح، طی هفته گذشته ده‌ها واحد صنفی که برای مردم تولید مزاحمت میکردند، پلمب شده و یا اقدامات انتقال فوری آنها به خارج از محدوده شهری انجام شده است.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا واحدهای صنفی فوق بدون مقدمه پلمب از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد؟‌ اظهار داشت: به هیچ عنوان اینگونه نبوده و مراحل اجرای این تصمیم که یک پروسه مشخص و طولانی مدت بوده، به طور کامل بر اساس موازین قانونی طی گردیده است.
معاون خدمات شهری شهرداری شهرقدس ادامه داد: علت اصلی اجرای این طرح عدم توجه صاحبان مشاغل مزاحم به هشدارهای مسئولان ذیربط برای خارج شدن از شهر بوده است.
رزاقی تصریح کرد: در مورد واحدهای فوق مراحل قانونی به صورت کامل رعایت شد، از جمله آنکه در ابتدا به آنها اخطار قانونی ارائه و پس از تشکیل پرونده در کمیسیونی ویژه، هنگامی که نظر شهرداری مبنی بر مزاحم بودن واحد صنفی تایید گردید، حکم به انتقال آن صادر شد.
وی افزود: متاسفانه تعدادی از مدیران واحدهای صنفی مزاحم مانند چند باب ضایعات فروشی به هشدارها و احکام قانونی کمیسیون ویژه توجه نکرده و ما مجبور به جلوگیری از ادامه فعالیت آنها شدیم.
رزاقی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تضمینی وجود دارد این طرح به صورت مقطعی نبوده و در بلند مدت نیز پیگیری شود؟‌ گفت: شهرداری شهرقدس برای انتقال تک تک واحدهای صنفی مزاحم آسایش، امنیت و بهداشت مردم به خارج از محدوده شهر بر اساس قانون تاکید ویژه دارد.
وی تاکید کرد: ما برای انجام این مهم مصمم و جدی هستیم و تا نتیجه کامل و قطعی اجرای طرح فوق ادامه مییابد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول