اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

خانه وزنه‌برداری اصفهان به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: در بهمن‌ماه سال جاری یک سری طرح به وسیله اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افتتاح می‌شود که یکی از آنها بازگشایی خانه وزنه‌برداری اصفهان است.

خانه وزنه‌برداری اصفهان به زودی افتتاح می‌شود
مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در افتتاح خانه وزنه‌برداری اصفهان برخی از مسئولان استانی و کشوری نیز حضور دارند.
وی در مورد برنامه‌های هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با بیان اینکه در 25، 26 و 27 دی‌ماه، چهارمین رقابت‌های وزنه‌برداری لیگ برتر را پیش‌رو داریم، تصریح کرد: در این مسابقات هفت تیم از جمله اصفهان حضور دارند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با اشاره به برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری کشور ( 10 روز پس از مسابقات لیگ برتر) تاکید کرد: احتمال اینکه سهراب مرادی ( با موافقت مربی تیم ملی) در این رقابت‌ها شرکت کند وجود دارد.
وی تاکید کرد: البته به دلیل نزدیک بودن رقابت‌های وزنه‌برداری در چند وقت آینده حضور ملی‌پوشان وزنه‌برداری در این رقابت‌ها ممکن است با مخالفت مربی تیم ملی قرار گیرد.
سیف‌زاده در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌‌های وزنه‌برداری قهرمانی استان کرد و افزود: این مسابقات که به نام کاپ فجر معروف است در سی‌ام دی‌ماه برپا می‌شود.
وی اظهار داشت: رقابت‌های وزنه‌برداری استانی کاپ فجر به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان بیان داشت: رقابت‌‌های وزنه‌برداری کاپ فجر به میزبانی زرین‌شهر و در سالن 17 شهریور اجرا می‌شود.
وی تاکید کرد: رقابت‌‌های وزنه‌برداری استانی به صورت یک‌روزه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول