اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماهه سال جاری صورت گرفت

212 هزار نفر ساعت مهارت در مراکز جوار دانشگاهی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: بیش از 212 هزار نفر ساعت مهارت در مراکز جوار دانشگاهی استان کرمان طی 9 ماهه نخست سال جاری آموزش دیدند.

212 هزار نفر ساعت مهارت در مراکز جوار دانشگاهی کرمان
مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آموزش 212 هزار نفر ساعت مهارت در مراکز جوار دانشگاهی کرمان در سال جاری اظهار داشت: این تعداد آموزش در قالب یک ‌هزار و 987 دوره آموزشی ارائه شده است.
وی به استقبال روز افزون دانشجویان از این دوره‌های آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با  774 نفر دوره و 71 هزار و 337 نفر ساعت در قالب 23 رشته و مرکز جوار دانشگاه شهید باهنر با 719 نفر دوره و 8 هزار و 324 نفر ساعت در قالب 27 رشته آموزشی بیشترین حجم این آموزش‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
ابراهیمی‌نژاد بیان داشت: دانشگاه پیام نور کرمان با 30 نفر دوره و 48 هزار و 997 نفر ساعت در قالب 11 دوره آموزشی، دانشکده تربیت دبیر فنی شهید چمران با 35 نفر دوره و 234 نفر ساعت، دانشگاه آزاد رفسنجان با 49 نفر دوره و 2 هزار و940 نفر ساعت و دانشگاه پیام نور باغین با 51 نفر دوره و یک‌هزار و624 نفر ساعت آموزش مهارتی نیز از این دوره‌های مهارتی بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به انتقال بحث بیکاری به قشر تحصیل‌ کرده و دانشگاهی کشور تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته مهارت‌آموزی اهمیت بسیار والایی دارد و رفع معضل بیکاری در جامعه نیز در گرو گسترش مهارت‌آموزی در جامعه و به ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول