اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناسان پلیس پیش‏قدم شدند

آموزش مهارت‏های زندگی به دختران سمنانی

خبرگزاری فارس: کارشناسان مرکز مشاوره "آرامش" پلیس سمنان با حضور در مدارس استان سمنان، مهارت‏های زندگی را به دانش‏آموزان ارائه می‏کنند.

آموزش مهارت‏های زندگی به دختران سمنانی
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس استان سمنان، طرح مشاوره فعال و حضور مستمر کارشناسان انتظامی در مدارس و دیگر مراکز آموزشی با قوت در سطح استان سمنان اجرا می‏شود.
لیلا یحیایی، یکی از کارشناسان مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان است که در این جلسات به تشریح آسیب‏های اجتماعی فراروی دختران و مهارت‏های زندگی مورد نیاز آنان می‏پردازد.
روابط نامتعارف دختر و پسر و عواقب سوء ناشی از اینگونه روابط که بیشتر گریبان‏گیر دختران می‏شود و همچنین چگونگی تعامل موثر با والدین برای بیان مشکلات خود و پیشگیری به موقع از ناهنجاری‏های رفتاری و اخلاقی از دیگر مباحثی است که این کارشناس فعال مشاوره پلیس به تبیین آن برای دانش‏آموزان دختر می‏پردازد.
علاوه بر این، به فراخور نیاز شرکت‏کنندگان، فیلم آموزشی نیز پخش می‏شود که در پایان با همکاری دانش‏آموزان تجزیه و تحلیل آسیب‏های موجود در آن و راهکارهای موثر برای مقابله با این معضلات نیز صورت می‏گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول