اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران خبر داد

ارائه آموزش مهارتی به دانشجویان در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از ارائه آموزش مهارتی به دانشجویان خوابگاه‌های دانشجویی در مازندران خبر داد.

ارائه آموزش مهارتی به دانشجویان در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، عبدالرضا شریعت‌نژاد اظهار داشت: با توافق‌های انجام شده با معاونت دانشجویی دانشگاه مازندران در فاز نخست به عنوان پایلوت در سه خوابگاه دانشجویان دوره‌های مهارتی آموزش پیشرفته راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: طی این تفاهمنامه از طریق این اداره کل در خوابگاه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه مازندران سایت‌های رایانه راه‌اندازی شده و با توجه به شرایط دانشجویان، اقدام به برگزاری کلاس‌های مهارتی مانند تجارت الکترونیک، مهارت‌های کسب و کار و نرم افزارهای تخصصی مرتبط با رشته‌های دانشجویان صورت می‌گیرد.
شریعت‌نژاد اضافه کرد: رشته‌هایی که به دانشجویان در خوابگاه ارائه می‌شود براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از سوی آنان بوده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اذعان داشت: در ترم جدید که بهمن برگزار می‌شود بیش از 200 دانشجو در خوابگاه‌های خود آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول