اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی محمودآباد خبر داد:

اجرای طرح آموزش مهارت‌های زندگی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی محمودآباد گفت: برنامه آموزش مهارت‌های زندگی برای خانواده‌های معتادان و در معرض آسیب در محله‌ها و مدارس محمودآباد اجرایی شد.

اجرای طرح آموزش مهارت‌های زندگی در محمودآباد
خلیل محمودی رئیس اداره بهزیستی محمودآباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد بیان داشت: این برنامه برای خانواده‌های معتادان و همچنین در معرض آسیب در محله‌ها و مدارس در نظر گرفته شده است.
محمودی تصریح کرد: به دلیل نبود اطلاعات کافی و عدم آگاهی‌های لازم در بین خانواده‌ها شاهد این هستیم که اعتیاد در کشور رو به رشد است
رئیس اداره بهزیستی محمودآباد یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی جامعه را معضل اعتیاد دانست و خاطرنشان کرد: امروزه شاهد هستیم به واسطه همین آسیب بنیان خانواده‌ها در معرض فروپاشی است
رئیس اداره بهزیستی محمودآباد ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی مناسبی در کشور صورت پذیرد تا خانواده‌ها با آگاهی کافی فرزندان خود را از آلودگی به این معضل مصون کنند.
محمودی برنامه آموزش مهارت‌های زندگی را در محمودآباد بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: علاوه بر اینکه تیم‌های بهزیستی آموزش مناسب را برای خانواده‌هایی که دچار این مشکل شده‌اند در نظر گرفته بلکه برای پیشگیری از اعتیاد که یکی از وظایف ذاتی بهزیستی است برنامه‌هایی را برای محله‌ها و مدارس شهرستان نیز در نظر دارد.
رئیس اداره بهزیستی محمودآباد در پایان از همه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان خواست تا در این امر مهم همت کنند تا در آینده شاهد کاهش اعتیاد در جامعه باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول