اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف فارس:

احمدزاده به ستاد امر به معروف هیچ کمکی نکرد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس از عملکرد ضعیف استاندار سابق فارس انتقاد کرد و گفت: احمدزاده برای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در فارس حتی به اندازه یک درصد اعتبارات به ما کمک نکرد.

احمدزاده به ستاد امر به معروف هیچ کمکی نکرد
حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: احساس می‌کنیم به طور عمد این کار صورت گرفت و وی به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کمک نکرد.
خوشنویس با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هیچ‌گونه کد اعتباری ندارد ابراز داشت: این بستگی به برداشت مسئولان استانی دارد و امروز مشاهده می‌شود در برخی استان‌ها به شدت به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر توجه شده و کمک می‌شود اما در فارس این چنین نیست.
وی به رایزنی‌ها با استاندار فارس اشاره و تصریح کرد: حسین صادق عابدین از ستاد احیای این استان استقبال و دستور لازم برای تخصیص اعتبار به این ستاد را صادر کرده است که امیدواریم هر چه زودتر تخصیص داده شود تا بتوانیم ستادهای شهرستانی را تشکیل داده و فعال کنیم.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از چند سال گذشته تاکنون حدود 20 ستاد احیا در شهرستان‌های فارس راه‌اندازی شده و در سفر به شهرستان‌ها 200 مصوبه داشته‌ایم.
خوشنویس ادامه داد: این مصوبه‌ها در زمینه معرفی مسئولان ستاد، اختصاص مکان برای راه‌اندازی ستاد، فعالیت واحدها، تعیین دبیر، امکانات ستاد و مشخص کردن زمان برگزاری جلسات است.
وی از مسئولان شهرستانی درخواست کرد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تذکر لسانی را ترویج دهند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس خاطرنشان کرد: حمایت بخشی و فرابخشی از فریضتین، تأمین اعتبارات و امکانات حداقلی برای ستاد و عمل به تعهدات از دیگر حمایت‌هایی است که مسئولان باید به آن توجه کنند.
خوشنویس با بیان اینکه مسئولان نباید نگاه فرعی به موضوع فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند ابراز داشت: ما از مسئولان نگاه عمودی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر می‌خواهیم نه اینکه نگاه افقی داشته باشند و این فریضه را در رأس قرار دهند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول