اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ورزش‌های بومی و محلی استان اصفهان:

مشکل اصلی بودجه است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ورزش‌های بومی و محلی استان اصفهان گفت: این کمیته در صورت وجود بودجه کافی، قدرت برگزاری برنامه‌های متنوعی را در بازی‌های بومی و محلی دارد.

مشکل اصلی بودجه است
فهیمه هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان پیشنهادهای کاری خود را در سال 1391 به فدراسیون ورزش‌های همگانی ارائه کرده است.
وی ادامه داد: پیشنهاد‌های کمیته بازی‌های بومی و محلی با تذکرات مالی همراه بوده که با رفع این موضوع، اهداف والایی برای این کمیته مد نظر قرار گرفته است.
مسئول کمیته ورزش‌های بومی و محلی استان اصفهان با بیان اینکه تعامل با آموزش و پرورش و اجرای بازی‌های سنتی در زنگ تفریح دانش‌آموزان برای آشنایی این قشر از جامعه نسبت به بازی‌‌ها از اهداف کمیته است، تصریح کرد: ارتباط با شهرداری اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های کمیته بازی‌های بومی و محلی است که البته این همکاری از گذشته وجود داشته است.
وی گفت: ارتباط بیشتر با هیئت بازی‌های بومی و محلی شهرستان‌های استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این هیئت‌ها کم ‌و بیش برنامه‌های خود را تاکنون اجرا کرده‌اند.
هاشمی بیان داشت: کمیته بازی‌های بومی و محلی در ایستگاه‌‌های ورزش صبحگاهی، آموزش بازی‌های سنتی مثل الک‌دولک و هفت‌سنگ را مدنظر قرار داده که پس از این آموزش، رقابت‌های اختصاصی این بازی‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: از مهم‌ترین اهداف کمیته‌ بازی‌های بومی و محلی اعزام تیم به رقابت‌‌های قهرمانی کشور است که در صورت نبود بودجه کافی، امکان اعزام برای ما وجود ندارد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول