اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش:

نباید به جای زنگ ورزش دروس دیگر تدریس شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر در امور تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: نباید به جای زنگ ورزش دروس دیگر تدریس شود چراکه این یک اقدام غیرقانونی است.

نباید به جای زنگ ورزش دروس دیگر تدریس شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کیومرث هاشمی بعد از ظهر امروز در حاشیه نود و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال تغییر نگاه کلی نسبت به زنگ‌های درس ورزش هستیم که این تغییر نیازمند فرهنگ‌سازی است.
قائم مقام وزیر در امور تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تغییر نگاه به زنگ‌های ورزش با شعار محقق نمی‌شود گفت: در گذشته زنگ ورزش به عنوان زنگ تفریح پذیرفته شده بود اما در شرایط فعلی با اقدامات عملی، آموزش‌ مهارت‌های مختلف و افزایش زیر ساخت‌های این نگاه در حال تغییر است.
هاشمی اقدام مدارسی که زنگ ورزش را به تدریس دروس دیگر اختصاص می‌دهند اقدام غیر قانونی دانست و ادامه داد: انتظار ما از همکارانمان در آموزش و پرورش این استان این است که اجازه ندهند زنگ ورزش حذف و به جای آن معلمان دروس دیگر از زمان این درس استفاده کنند.
سرانه فضای ورزشی فارس افزایش می یابد
وی در ادامه از افزایش سرانه فضای ورزشی در استان فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اصلی استان فارس افزایش سرانه قضای ورزشی بوده چراکه به اعتقاد ما فارس در این حوزه با محرومیت‌ها مواجه بوده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: برای رفع محرومیت فارس در بخش فضای ورزشی 30 سالن ورزشی و پنج استخر توسط آموزش و پرورش احداث می‌شود که استاندار ورزش‌دوست فارس نیز در این راستا قول داده است به همین تعداد سالن ورزشی و استخر احداث کند.
قائم مقام وزیر در امور تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پایان تصریح کرد: برای رفع محرومیت‌های امکانات ورزشی مدارس استان فارس سهم 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی فرهنگی بسیار موثر است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول