اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خواستار شد

هدف‌گذاری برای تبدیل زنجان به پایتخت شور قرآنی در کشور

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای تبدیل استان زنجان به پایتخت شور و شعور قرآنی هدف‌گذاری ‌شود.

هدف‌گذاری برای تبدیل زنجان به پایتخت شور قرآنی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کوثری‌نیا شامگاه سه‌شنبه در مراسم مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: دارالقرآن کریم استان زنجان به عنوان یکی از متخصص‌ترین نیروهای فعال در زمینه قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی عمل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه رسالت دارالقرآن کریم خدمت به مردم است که به نوعی عبادت محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: موفقیت در این خدمت و فعالیت‌های قرآنی مستلزم سعه صدر است.
مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه قرآنیان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه امروز به شمار می‌روند، تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه این افراد هدایت مردم و نظارت بر جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی مختص همه مردم است که به عنوان یک وظیفه شرعی محسوب می‌شود، اضافه کرد: فعالان عرصه قرآنی با فهم بالای خود خدمتگزاران واقعی جامعه محسوب می‌شوند.
کوثری‌نیا با بیان اینکه شهر زنجان مصداق بارز حدیث ثقلین است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر استان زنجان در زمینه فعالیت‌های قرآنی از رتبه خوبی در کشور برخوردار است.
وی با اشاره به صدور پروانه قرآنی یادآور شد: دارالقرآن کریم از موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند، حمایت می‌کند.
مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین با تاکید بر تعامل مسئولان و عدم تخریب یکدیگر تصریح کرد: مسئولان و فعالان قرآنی در راستای ترویج قرآن در استان باید از یکدیگر سبقت گیرند.
وی با اشاره به اینکه قرآن قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کتاب گورستان‌ها به شمار می‌رفت، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی و توجه مردم به قرآن جهش‌های عظیمی در زمینه این کتاب مقدس صورت گرفته است.
کوثری‌نیا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در زمینه شایعه‌پراکنی دشمنان که ایران به سمت شعب ابوطالب پیش می‌رود، اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که کشور به سمت جنگ بدر می‌رود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر در برهه بسیار حساسی از زمان قرار داریم، اضافه کرد: بیداری اسلامی رخ داده در جوامع مختلف که به عنوان بیداری انسانی نیز مطرح است از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن سرچشمه گرفته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول