اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

برگزاری اردوهای ملی موجب پیشرفت ورزش بوشهر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط خوب آب و هوایی در نیمه دوم از سال در استان اردوهای تیم‌های ملی دو و میدانی و دوچرخه سواری را برگزار کردیم که این امر موجب پیشرفت رشته‌های مختلف ورزش استان می‌شود.

برگزاری اردوهای ملی موجب پیشرفت ورزش بوشهر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جمشیدی سه‌شنبه شب در دیدار با مدیران کل بهزیستی و بنیاد شهید و مسئولان برگزاری اردوی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: خیلی خرسند و خوشحال هستم که در جمع ورزشکاران پر افتخار دو و میدانی‌کاران کم‌بینا و نابینای تیم ملی کشورمان و استان هستیم که در سال گذشته در مسابقات پارالمپیک آسیایی گوانگ‌ژو و همچنین در اوایل سال 90 در مسابقات جهانی ترکیه صاحب مدال‌های رنگارنگ شدند.
وی افزود: اردوی ورزشکاران استان پیش از اعزام به مسابقات بین‌المللی کویت در استان بوشهر با شرایط ایده‌آل برگزار شده و در آمادگی مطلوبی ورزشکاران به‌سر می‌برند و امیدوارم در این رقابت‌ها قهرمانان استان همچون گذشته افتخارآفرینی کنند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورند.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خوب آب و هوایی در نیمه دوم از سال در استان اردوهای تیم‌های ملی دو و میدانی و دوچرخه سواری را برگزار کردیم که این امر موجب پیشرفت رشته‌های مختلف ورزش استان می‌شود.
جمشیدی در پایان گفت: در بحث حمایت از ورزش به جرات می‌توانم بگویم استاندار بوشهر همواره حامی ما بوده و هست.
پیش از این دو ورزشکار استان سید عرفان حسینی و سجاد نیک پرست سهمیه مسابقات پارالمپیک 2012 لندن را کسب کرده بودند.
سید عرفان حسینی یکی از قهرمانان استان در این آیین با قدردانی از حمایت‌های جمشیدی مدیر کل ورزش و جوانان و مدیرکل بهزستی خواستار توجه بیشتر مسئولان در بحث ورزش قهرمانی و به‌ویژه قهرمانان رشته دو و میدانی کم‌بینایان و نابینایان از سوی استان شد.
لازم به ذکر است 14 ورزشکار دو و میدانی‌کار نابینا و کم بینایان استان در قالب تیم ملی در تاریخ 25 دی ماه تا بهمن ماه برای کسب سهمیه پارالمپیک لندن عازم مسابقات بین‌المللی کویت می‌شوند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول