اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

سند تحول بنیادین رویکردی نوین در ارتقای شان معلمان است

خبرگزاری فارس: معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین رویکردی نوین در ارتقای شان معلمان است.

سند تحول بنیادین رویکردی نوین در ارتقای شان معلمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم سحرخیز شامگاه سه‌شنبه در همایش بزرگ تبیین سند تحول بنیادین در خدابنده اظهار داشت: سند تحول بنیادین موجب ارتقا شان و منزلت معلمان در نظام جامع تعلیم و تربیت می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: تدوین و گردآوری سند تحول بنیادین حاصل تلاش مسئولان ذی‌ربط در وزارت آموزش و پرورش است، که موجب تحول بسیار بزرگی در نظام آموزش و پرورش شده است.
معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با تدوین سند تحول بنیادین پایه پیش‌ دبستانی و پیش دانشگاهی حذف شده است، ادامه داد: همچنین تدوین سند تحول بنیادین و ایجاد نظام آموزشی "3-3-6" موجب شده به مقطع ابتدایی و آموزگاران شاغل در این مقطع توجه ویژه‌ای شود.
وی با اشاره به نقش معلمان در سند تحول بنیادین اضافه کرد: در این سند معلم نقش اسوه و تسهیل‌گری در سند داشته و باید دارای صلاحیت‌های لازم در زمینه‌های مختلف علمی، تخصصی، اعتقادی و اخلاقی باشد.
همچنین در ادامه این همایش مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برخی از جنبه‌های سند تحول بنیادین و نقش آن در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان یادآور شد: سند تحول بنیادین موجب ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش است.
امیر نظری با اشاره به اینکه با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور یادآور شد: این سند نقشه راه برای رسیدن ایران به رتبه نخست علمی و پژوهشی در سال 1404 است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: اجرای طرح همگام با قرآن، طرح صبا و طرح طناورز از جمله طرح‌هایی است که در حال حاضر در آموزش و پرورش استان زنجان اجرا می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای طرح حفظ یک ساله قرآن در آموزش و پرورش استان زنجان افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این طرح با حضور 40 هزار دانش‌آموز و فرهنگی زنجانی اجرا می‌شود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه حماسه 9 دی در آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: این مسابقه نیز با استقبال خوبی از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان زنجانی مواجه شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول