اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود:

انصراف نخستین حریف والیبال میاندرود در لیگ دسته دو

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود گفت: تیم والیبال اشکان گنبد نخستین حریف ماهان میاندرود از حضور در دسته دو والیبال کشور انصراف داد.

انصراف نخستین حریف والیبال میاندرود در لیگ دسته دو
محمد آهنگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به آمادگی تیم والیبال ماهان میاندرود برای حضور در لیگ دسته دو والیبال کشور از انصراف تیم رب اشکان گنبد نخستین حریف میاندرود در این رقابت‌ها خبر داد.
آهنگری در این مورد گفت: بر اساس برنامه تیم ماهان میاندرود در روز جمعه 16دی ماه میهمان تیم گنبدی بود که پس از حضور در شهر گنبد، مسئولان تیم گنبدی از انصراف تیم خود در مورد حضور در مسابقات خبر دادند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود با اشاره به هم‌گروهی ماهان میاندرود در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های رب اشکان گنبد، روغن مریم بروجن چهار محال و بختیاری و امید کاشان خاطرنشان کرد: پس از انجام مسابقات به صورت رفت و برگشت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند که نماینده میاندرود نیز یکی از شانس‌های صعود به مرحله دوم است.
این مسئول متذکر شد: در دومین هفته از این مسابقات در روز 23 دی تیم ماهان میاندرود در سالن ورزشی طبقده میزبان روغن مریم بروجن است که با توجه به امتیاز میزبانی میاندرود در این بازی ماهان شانس زیادی برای پیروزی در این مسابقه دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان  میاندرود اذعان داشت: باتوجه به انصراف تیم رب اشکان گنبد از شرکت در مسابقات لیگ دسته دو والیبال کشور، باید منتظر تصمیم‌گیری مسئولان فدراسیون والیبال در مورد اعمال تغییرات احتمالی در این مسابقات بود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول