اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلاژویچ:

احساسات مردم را درک می‌کنم / از چارت اداری باشگاه مس انتقاد دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی مس کرمان گفت: احساسات مردم را درک می‌کنم اما باید بپذیریم که با تیم دوم جدول بازی کردیم.

احساسات مردم را درک می‌کنم / از چارت اداری باشگاه مس انتقاد دارم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میروسلاو بلاژویچ سه‌شنبه شب پس از شکست برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احساسات مردم را درک می‌کنم اما باید بپذیریم که با تیم دوم جدول بازی کردیم.
وی افزود: نفت تیمی است که کم اشتباه می‌کند، با این حال روی اشتباه بچه‌گانه خودمان گل خوردیم و موجب شد که نتوانیم سایر برنامه‌هایی را که داشتیم اجرا و نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
بلاژویچ بیان کرد: از اینکه باختیم، ناراحتم اما بچه‌ها همه تلاش‌ خود را کردند و به همین دلیل نباید به آنها خیلی انتقاد کنم، بیشتر از اینکه به نفت ببازیم به شانس باختیم، اما نباید ناامید شویم زیرا مسابقات ادامه دارد.
سرمربی مس کرمان با انتقاد از چارت اداری باشگاه مس گفت: اتفاق‌هایی که از نظر اداری در باشگاه ما می‌افتد، به تراژدی بدل شده و اگر چنین اتفاقاتی نبود، می‌توانستیم خیلی بیشتر از این امتیاز بگیریم، من در قسمت اداری باشگاه نمی‌توانم دخالت کنم و سایر مقامات باید دخالت کنند و جلوی رخ دادن چنین اشتباهاتی را بگیرند، اما به عنوان سرمربی باید این حق را بدهند که من از این مسئله انتقاد کنم.
وی تصریح کرد: وقتی تیم می‌بازد کسی نمی‌گوید که این مسائل دخیل بوده و مجبورم همه مسائل را مطرح کنم زیرا حجم این اتفاقات زیاد شده است.
بلاژویچ در پاسخ به سؤالی مبنی بر بازی ضعیف کیوان امرایی و حضور این بازیکن تا پایان مسابقه در زمین گفت: این بازیکن به دلیل قدرت نفوذ خوب خود از ویژگی خاصی برخوردار است و با به ثمر رساندن دو گل بسیار کلیدی و همچنین پاس گل و گرفتن پنالتی تاکنون 12 امتیاز را برای تیم ما به دست آورده است، اما قبول دارم که امرایی باید در دیدار مقابل نفت تهران تعویض می‌شد که این اشتباه من بود و باید او را تعویض می‌کردم.
وی افزود: هنگام نتیجه نگرفتن تیم نیز نمی‌گویند که افراد دیگری به جز سرمربی اشتباهاتی را انجام داده که تیم نتیجه نگرفته است، بلکه می‌گویند سرمربی باید پاسخگو باشد.
بلاژویچ در مورد رفتن کلاه‌کج به رختکن و امتناع این بازیکن از نشستن بر روی نیمکت پس از تعویض اظهار داشت: بدون شک این بازیکن را جریمه می‌کنیم زیرا اینگونه رفتارها قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: این بازی تمام شد و بازیکنان تیم باید در چند روز آینده تمرکز خود را روی دیدار مقابل استقلال قرار دهند و در این بازی پیروز شویم.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول