اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

اتمام جاده چالدران آواجیق در سال آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: جاده چالدران آواجیق یکی از پروژه‌های مهمی است که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اتمام جاده چالدران آواجیق در سال آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور عصر امروز در جمع مردم چالدران اظهار داشت: برای اجرای این پروژه راهسازی، 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و در حال حاضر روند پیشرفت پروژه مطلوب بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 91 به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه به علت کمبود اعتبار این پروژه مدتی با رکود مواجه شده بود، افزود: با اختصاص اعتبارات لازم، این پروژه شتاب بیشتری گرفته است.
قلی‌پور ادامه داد: این پروژه از سال 84 آغاز شده و در حال حاضر 20 کیلومتر از آن آسفالت شده و چهار کیلومتر نیز آماده آسفالت‌ریزی است.
این مسئول با اشاره به میزان اعتبارات شهرستان چالدران در سال جاری افزود: 63 میلیارد ریال میزان اعتبار اختصاصی این شهرستان در سال جاری بود که 61 میلیارد ریال نیز استاندار آذربایجان غربی در سفر اخیر خود به این شهرستان در راستای توسعه و آبادانی بیش از پیش چالدران اختصاص داد.
قلی‌پور در ادامه احداث دانشگاه پیام‌نور این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ساختمان این دانشگاه در حال حاضر از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال در حال ساخت است.
وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این ساختمان تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری رسیده و بخشی از مشکلات آموزشی این دانشگاه با گسترش فضای آموزشی برطرف شود.
فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: شهرستان چالدران در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده و یکی از شهرستان‌هایی است که در سال‌های اخیر با توجه دولت مسیر توسعه و پیشرفت را با شتاب بیشتری طی می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول