اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهلمین روز از شهادت جمعی از پاسداران انقلاب؛

اربعین شهدای اقتدار در شهرستان ملارد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت اربعین شهدای اقتدار نظام روز پنجشنبه هفته جاری در مصلای شهر ملارد برگزار می‌شود‌.

اربعین شهدای اقتدار در شهرستان ملارد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ‌مراسم اربعین شهدای اقتدار پنجشنبه این هفته در مصلای نماز جمعه شهر ملارد برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام ستاد برزگداشت شهدای اقتدار، ‌این مراسم روز پنجشنبه 1/10/90 ساعت 14 تا 16 در مسجد جامع شهر ملارد واقع در مارلیک ـ بلوار ارغوان ـ مسجد خاتم الانبیاء (ص) برگزار خواهد شد.
ستاد بزرگداشت اربعین شهدای اقتدار شهرستان ملارد در اطلاعیه‌ای از مردم شهید پرور و انقلابی خواسته است تا با شرکت در این مراسم با آرمان‌های شهدا تجدید دوباره نمایند‌.
به همین مناسبت برزگداشت شهدای اقتدار در شهرستان اسلامشهر نیز برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، مراسم گرامیداشت  شهدای اقتدار نظام، سر لشگر پاسدار حسن تهرانی مقدم و تعداد دیگری از همرزمان آن شهید والامقام نیز در شهرستان اسلامشهر، شهرک گلدسته برگزار می‌شود. این مراسم روز 5 شنبه 1/10/90  همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در محل بیت الشهداء صدوقی  شهرک گلدسته  اسلامشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام احمدیان مدیرکل اوقاف استان تهران، از سوی ستاد یادواره شهدای شهرک‌های گلدسته و فیروز بهرام – حوزه مقاومت بسیج 273 جعفر طیار با همکاری شهرداری منطقه 18 تهران برگزار خواهد شد.
قابل ذکر است که در سانحه‌ای که ‌روز شنبه 22 آبان‌ماه جاری مقارن ساعت 30/13 دقیقه بر اثر انفجار زاغه مهمات مرکز نظامی سپاه در شهرستان ملارد، بوقوع پیوست تعداد 17 نفر از فرزندان رشید ایران اسلامی دعوت حق را لبیک گفته به دیدار حق شتافتند و تعداد 16 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول