اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال

19هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب بازدید کردند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) گفت: 20هزار نفر در سال 89 از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده‌اند که این رقم تنها در 9 ماه سال 90، 19هزار نفر بوده است.

19هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب بازدید کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن ریحانی ظهر امروز در همایش تقدیر از راهیان نور غرب کشور در کرمانشاه که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: امروز دفاع مقدس فرهنگ مرجع و بهترین و زیباترین فرهنگ است.
وی دفاع مقدس را گنجی نامحدود خواند که استفاده از آن باعث می‌شود با همه تهدیدات دشمنان در اوج قله‌های افتخار بایستیم.
ریحانی اضافه کرد: همه جهان عزم و جزمشان این است که نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورند اما آنچه ایران را در اوج قله‌های افتخار و عزت نگه داشته، نگاه به تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس است.
جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) افزود: باید فرهنگ غنی دفاع مقدس را که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی است در بین جوانان گسترش دهیم.
وی تصریح کرد: تا زمانی که براساس اعتقادات و اصول پیش می‌رویم در برابر تهدیدها و تحریم‌ها سربلند و محکم ایستاده‌ایم.
جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) افزود: مبحث راهیان نور راهگشای تمام موفقیت‌های ما در آینده خواهد بود.
ریحانی گفت: راهیان نور غرب در بحث اسکان و اعزام کاروان پیشرفت و جهش قابل توجهی داشته است.
وی با بیان انتظارات راهیان نور غرب از ستاد مرکزی خاطرنشان کرد: کرمانشاه در بحث اسکان و اعزام محدودیت بازدید ندارد و می‌تواند در تمام طول سال پذیرای زائران از سراسر کشور باشد.
جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) افزود: نگاه به تاریخ دفاع مقدس به ما یاد داده است که در برابر تهدیدهای دشمنان بایستیم و از آنان نهراسیم.
وی همچنین آماری مقایسه‌ای از اعزام‌، اسکان و بازدید از مناطق عملیاتی در غرب ارائه داد و گفت: در سال 89، 7هزار اعزام به جنوب داشته‌ایم که این آمار در 9 ماه نخست سال 90 به 17هزار و 621 نفر رسیده است و رشد 140درصدی دارد.
ریحانی افزود: در بحث اسکان در سال 89‌، 5‌هزار و 770 نفر را اسکان داده‌ایم که در 9 ماه نخست سال 90 این رقم به 11هزار نفر رسیده است.
وی ادامه داد: 20هزار نفر در سال 89 از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده‌اند که این رقم در 9 ماه نخست سال 90 به 19هزار نفر رسیده است و تا پایان سال به بیش از این رقم افزایش می‌یابد.
جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) گفت: میزان رشد بازدید از مناطق علمیاتی جنوب در سال 90، 223 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول