اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو:

برخی روسای هیئت تکواندو سابقه 20 ساله دارند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به موفقیت‌های بین‌المللی رشته تکواندو، گفت: این موفقیت‌ها با یک برنامه طراحی شده کسب شده است، چرا که برخی روسای هیئت تکواندو سابقه 20 ساله دارند.

برخی روسای هیئت تکواندو سابقه 20 ساله دارند
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد پولادگر ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان زنجان با اشاره به ضرب‌المثل بودن موفقیت‌های ورزش استان زنجان در مجامع ورزشی اظهار داشت: این موفقیت‌ها به مدد همدلی و هماهنگی بین مسئولان ورزش این استان کسب شده است.
وی با تاکید بر اینکه موفقیت به دست آمده برای تکواندو بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به دست آمده است، افزود: همه مدیران شهرستانی تکواندو در حدود 20 سال سابقه کار دارند.
پولادگر تاکید کرد: 85 درصد از مسئولان تکواندوی کشور در این رشته متخصص هستند.
وی با اشاره به علاقه کشورهای اروپایی برای برپایی اردو در ایران تاکید کرد: اگر نبود مدیریت چندین ساله طراحی شده هیچ وقت آنها برای گذراندن دوره‌های فنی در ایران به کشور ما سفر نمی‌کردند.
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه استان زنجان هم جزو استان‌های موفق در رشته تکواندو محسوب می‌شود، تصریح کرد: تصور تکواندوی استان زنجان بدون نام عطایی مشکل است.
وی با اشاره به معانی لغوی مسئولیت اضافه کرد: مدیران ورزشی یکی از پاسخگوترین مدیران کشور هستند.
پولادگر با اشاره به انتخاب ابوالفضل خدایی به عنوان رئیس هیئت خطاب به وی گفت: مسئولیت سنگینی را قبول کرده چرا که ادامه کار در یک مجموعه موفق بسیار مشکل است.
وی با اشاره به روند رایج در کشور که پس از رای گیری در جمعی اقدام به صحبت درباره اینکه رای‌شان فرد منتخب نبوده است، می‌کنند، تاکید کرد: در دنیا رسم است که  فرد پس از رای گیری باید تابع رای جمع باشد.
 رئیس فدراسیون تکواندو، اعضای مجمع تکواندوی استان زنجان را به حمایت از فرد منتخب دعوت کرد و گفت: برای پیشبرد امور همه باید تابع نظر جمع باشند.
وی، موفقیت‌های به دست آمده در ورزش استان زنجان را بی‌نظیر اعلام کرد و گفت: مدال‌های کسب شده در ورزش استان زنجان نسبت به جمعیت آن قابل توجه است.
وی همچنین به وجود سالن اختصاصی تکواندوی زنجان اشاره و تاکید کرد: خیلی از استان‌های برخوردار از جمعیت و منابع مالی امکانات این چنینی را در اختیار ندارند.
پولادگر ادامه داد: مسئولان قدر امکانات و هماهنگی‌های موجود در استان را دانسته و مسیر پیموده شده توسط مسئولان تکواندوی قبلی استان را ادامه دهند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول