اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا خبر داد

فعالیت 1000 تکواندوکار سازمان‌ یافته در نکا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو نکا گفت: یک هزار تکواندوکار سازمان یافته در نکا فعالیت دارند.

فعالیت 1000 تکواندوکار سازمان‌ یافته در نکا
محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این تکواندوکاران شامل تکواندوکارهای مرد و زن بوده و در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت دارند.
وی از شهرستان نکا به عنوان قطب تکواندو کشور و استان مازندران نام برد که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
رمدانی با بیان اینکه هیئت ورزش تکواندو در شهرستان فعال است، گفت: از نظر مربی در این شهرستان مشکلی نداریم و در این رابطه مربیان موفقی داریم که به بازی‌های مختلف بین‌المللی اعزام می‌شوند.
رئیس تکواندوی نکا با بیان اینکه به‌زودی مسابقات تکواندو پسران در نکا برگزار می‌شود، یادآور شد: نکا می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به پایتخت تکواندو کشور تبدیل شود به شرط آنکه حمایت همه‌جانبه از این ورزش انجام شود.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به حضور استعدادهای درخشان تکواندو در این شهرستان مسئولان استان و شهرستانی باید حمایت بیشتری به این ورزشکاران داشته باشند.
وی گفت: برای گسترش ورزش تکواندو به همکاری تمام دلسوزان نیازمند است و هیئت تکواندو نکا در زمینه دانش‌آموزان و نونهالان به عنوان آینده‌سازان کشور حساب ویژه‌ای باز کرده است.
رمدانی افزود: برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف خردسالان، نونهالان و بزرگسالان برای آقایان و بانوان، تشکیل یک پایگاه قهرمانی استعدادیابی، اعزام تیم‌ها به مسابقات قهرمانی کشوری، برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی مربیان، آزمون‌های ارتقای کمربند، برگزاری کلاس داوری و برگزاری مسابقات استانی در تمام رده‌ها از جمله برنامه‌های اولویت‌دار ما در سال جاری است.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول