اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان تاکید کرد

تثبیت مقام سومی تیم تکواندوی نوجوانان زنجان در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه تیم تکواندوی رهروان شهید عطایی زنجان در یک هفته به پایان لیگ موفق به شکست تیم دانشگاه آزاد اسلامی شد، بنابراین مقام سومی این تیم در مسابقات لیگ برتر یا همان آینده‌سازان تثبیت شده است.

تثبیت مقام سومی تیم تکواندوی نوجوانان زنجان در لیگ برتر
احمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر تکواندو در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان روز جمعه گذشته در زنجان برگزار شده است، افزود: تیم راه و ترابری در این هفته موفق شد هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.
وی نتیجه بازی بین تیم راه و ترابری با تیم مناطق نفت خیز را پنج بر سه به نفع راه و ترابری اعلام کرد و افزود: تیم راه و ترابری همچنین با نتیجه هفت بر یک تیم گاز فجر جم را شکست داد.
رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان ادامه داد: تیم تکواندوی نوجوانان استان زنجان در آخرین بازی خود با نتیجه شش بر چهار تیم دانشگاه آزاد اسلامی را شکست داده است.
وی تاکید کرد: تیم تکواندوی نوجوانان استان زنجان که با نام رهروان شهید عطایی زنجان در مسابقات لیگ برتر یا همان آینده‌سازان شرکت کرده است، در فاصله یک هفته به پایان لیگ  توانست مقام سومی خود را در این لیگ تثبیت کرد.
رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان همچنین از برگزاری انتخابات رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: این انتخابات با حضور رئیس فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول