اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی نکا خبر داد

برگزاری مسابقات تکواندو «هان مادانگ» در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا گفت: به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت، مسابقات تکواندو هان مادانگ دختران در شهرستان نکا برگزار شد.

برگزاری مسابقات تکواندو «هان مادانگ» در مازندران
محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت، مسابقات تکواندو هان مادانگ دختران در نکا برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات یک روزه که به صورت آزاد و در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن امام علی (ع) برگزار شد شب گذشته به‌کار خود پایان داد.
رمدانی تصریح کرد: 130 تکواندوکار در قالب تیم‌های مختلف از چهار شهرستان نکا، بهشهر، ساری و میاندرود شرکت داشتند.
این مسئول درباره نتایج اعلام شده در این دوره از بازی‌ها خاطرنشان کرد: این دوره از بازی‌ها شامل تکواندو و هان مادانگ یا حرکات نمایشی و شکستن اجسام بوده که اسامی نفرات اول هان مادانگ بانوان این دوره از مسابقات در بخش «موم دولیورکوردی» در رده جوانان، نگار زائراومالی از نکا، در بخش تیویوپ چاگی در رده جوانان مبینا بریمانی از ساری و در بزرگسالان معصومه ده مولایی از بهشهر، در بخش «نوپی آپ چاگی» سیده زهرا فاطمه‌نیا، در بخش «سوننال کیوکپا» در رده نوجوانان زهرا اسماعیل‌نژاد از میاندرود، در رده جوانان سمانه اتحاد از میاندرود و در رده بزرگسالان معصومه موسوی از ساری، در بخش جوموک در رده نوجوانان زهرا اسماعیل‌نژاد از میاندرود، در رده جوانان مبینا بریمانی از ساری و در بزرگسالان معصومه ده مولایی از بهشهر بوده و در بخش پومسه نیز تیم پومسه ساری مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی عنوان کرد: در بازی‌های تکواندو بانوان در رده نونهالان در منهای 22 کیلوگرم نگار واحدی از نکا، در منهای 24 کیلوگرم آیدا صالحی از نکا، در منهای 28 یاس حقیقی از نکا، در منهای 30 کیلوگرم سحر امینی از نکا، در منهای 32 کیلوگرم زینب علی‌نژاد از ساری، در منهای 34 کیلوگرم سیده فاطمه اندرواژ از ساری، در منهای 36 کیلوگرم طهورا عرب خورشیدی از بهشهر، در منهای 38 کیلوگرم کوثر احمدی از ساری و در مثبت 38 کیلوگرم جمیله حبیبی از نکا مقام اول را کسب کردند.
رمدانی بیان داشت: بانوان تکواندوکار ما در رده نونهالان نیز به ترتیب در منهای 30 کیلوگرم نسرین دریابار از نکا، در منهای 33 کیلوگرم کوثر رستمی از نکا، در منهای 36 کیلوگرم حنانه خانی عمران از نکا، در منهای 39 کیلوگرم فاطمه زهرا جمالی از میاندرود، در منهای 42 کیلوگرم زهرا کاملی از نکا، در منهای 48 کیلوگرم مریم اسماعیلی از نکا، در منهای 52 کیلوگرم فاطمه زهرا نادریان از نکا، در منهای 56 کیلوگرم زهره عباسی از نکا و در مثبت 56 کیلوگرم پانیز سورکی آزاد از میاندرود به مقام اول رسیدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول