اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو خبر داد

بازگشت یوسف کرمی به تمرینات تیم ملی تکواندو

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: یوسف کرمی تا یک هفته آینده به تمرینات تیم ملی باز خواهد گشت.

بازگشت یوسف کرمی به تمرینات تیم ملی تکواندو
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد پولادگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب ایران به عنوان یکی از مراکز 10 گانه فنی جهان اظهار داشت: یکی از دلایل برگزاری اردوهای مشترک انتخاب ایران توسط فدراسیون جهانی سطح فنی بالای ورزشکاران ایران است.
وی با بیان اینکه مرکز فنی تکواندوی ایران در سال 88 توسط رئیس فدراسیون جهانی و رئیس وقت تربیت بدنی ایران افتتاح شده است، تصریح کرد: از سال گذشته این مرکز تجهیز و برگزاری اردوهای مشترک آغاز شده است.
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه فرانسه نخستین کشوری نیست که در ایران اردو برگزار می‌کند، گفت: پیش از این کشورهای یونان، روسیه در ایران اردو برگزار کرده‌ بودند ضمن اینکه ورزشکاران آلمان نیز آخرین تکواندوکارانی بودند که به ایران سفر کردند.
وی برقراری ارتباطات فرهنگی را یکی از مزایای برگزاری اردوهای مشترک در ایران دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه هر یک از این ورزشکاران از قهرمانان ملی کشورهای خود محسوب می‌شوند در بازگشت به کشورهای خود می توانند به عنوان مبلغان فرهنگ ایران عمل کنند.
پولادگر در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره لغو اردوی کشور آذربایجان گفت: این تصمیم توسط شورای برون مرزی و بنا به مصلحتی گرفته شده است.
وی تاکید کرد: تکواندو تنها رشته‌ای است که ورزشکاران آن با کسب مدال طلا موفق به راه‌یابی به المپیک شده‌اند.
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به قطعی شدن حضور یک بانوی تکواندو کار ایرانی در المپیک گفت: با توجه به اینکه بانوان تکواندوکار تاکنون مدال جهانی نداشته‌اند، حضور و کسب مدال در المپیک برای آنها بسیار مشکل خواهد بود.
وی اضافه کرد: ایران در دو وزن آقایان و یک وزن بانوان موفق به دریافت سهمیه حضور در المپیک شده است.
پولادگر درباره مصدومیت تکواندوکاران تیم ملی از جمله یوسف کرمی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن المپیک پزشکان تیم تصمیم به انجام عمل جراحی آسیب دیدگی کهنه وی گرفتند.
وی افزود: کرمی تا یک هفته آینده به تمرینات تیم ملی باز خواهد گشت.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول