اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کاشان خبر داد

تأسیس سی‌امین مرکز رشد کشور در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از صدور مجوز تأسیس مرکز رشد به عنوان سی‌امین مرکز رشد دانشگاهی کشور در این دانشگاه خبر داد.

تأسیس سی‌امین مرکز رشد کشور در کاشان
منصور دیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با تلاش مستمر معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد واحد کاشان مجوز مرکز رشد توسط معاونت پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد صادر شد.
وی تصریح کرد: مراکز رشد دانشگاهی به منظور حمایت از ایده‌های نوین و جدیدی که در نهایت، قابلیت تجاری‌سازی داشته باشند، ایجاد می‌شود.
به گفته وی، با تأسیس مراکز رشد در دانشگاه‌ها مسئولان این مراکز موظف می‌شوند با حمایت‌های مالی، مشاوره‌ای و در اختیار گذاشتن امکانات فیزیکی از صاحبان این ایده‌ها حمایت کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در ادامه از تقدیر معاونت امور دفاتر اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از گروه معارف این دانشگاه به دلیل فعالیت‌های مؤثر و سازنده آن خبر داد.
دیاری عنوان کرد: گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به مدیریت حسین خوشدل در سال تحصیلی 91 - 90 با توجه به دقت و حساسیت نسبت به دروس معارف اسلامی و همجنین استفاده از اساتید دارای مجوز از نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و ارائه واحدهای مجاز توسط آن نهاد مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.
وی با اشاره به حضور 20 استاد در زمینه معارف اسلامی در گروه معارف دانشگاه، آزاد اسلامی کاشان یادآور شد: این گروه با ارائه واحدهای اندیشه اسلامی، تاریخ اسلام، اندیشه سیاسی، آئین زندگی، تفسیر در ارائه الگوهای اسلامی و انقلابی و رفع شبهات دانشجویان فعالیت می‌کند.  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خاطرنشان کرد: برنامه محتشم‌خوانی یا خوانش ترکیب‌بند عاشورایی محتشم کاشانی در راستای فعالیت‌های فرهنگی ادبی و مذهبی این دانشگاه در آستانه اربعین حسینی برای نخستین بار توسط عبدالرضا مدرس‌زاده مجری این طرح، دانشیار و مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه برگزار می‌شود.
دیاری عنوان کرد: برنامه محتشم‌خوانی در آستانه پانصدمین سال تولد شاعر ولایی و عاشورایی محتشم کاشانی و به منظور ماندگاری شعر آسمانی محتشم و نگاهی تازه به اشعار وی برگزار می‌شود.
وی اذعان داشت: برنامه محتشم‌خوانی با مساعدت سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری کاشان در فرهنگسرای مهر این سازمان در قالب همایش هنر در ساحت عاشورا برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول