اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد سنندج خبرداد:

تاسیس مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از تاسیس مرکز رشد واحدهای فناور در این دانشگاه تا پایان امسال خبرداد.

تاسیس مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد سنندج
شاهین فکور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در اردیبهشت سال آینده وارد دهه چهارم فعالیت خود می‌شود، اظهار داشت: با شروع این دهه دانشگاه آزاد کیفیت را پشت سر گذاشته و وارد عرصه رقابت با دانشگاه‌های برتر جهان می‌شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون که در آستانه سی‌امین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی هستیم باید با تمام توان در راستای معرفی خدمات، پیشرفت‌های علمی تحقیقاتی، اختراعات و ابداعات مطرح در سطوح ملی و بین‌المللی تلاش کنیم.
وی از تاسیس مرکز رشد و واحدهای فناور در این دانشگاه خبر داد و افزود: هم اکنون در حال انجام کارهای سخت‌افزای این مرکز هستیم و تا پایان سال‌جاری راه‌اندازی خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد سنندج گفت: دانشگاه آزاد دومین دانشگاه استان است که با موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و معاون پژوهش دانشگاه آزاد موفق به دریافت مجوز تاسیس مرکز رشد واحدهای فناور شده است.
فکور با بیان اینکه داشتن مجله‌های علمی پژوهش در دانشگاه‌ها نمادی از تولید علم در دانشگاه است، خاطرنشان کرد:  هم‌اکنون سه مجله  دانشگاه آزاد سنندج شامل مدیریت صنعتی، دامپزشکی و ادبیات فارسی در این دانشگاه دارای درجه علمی پژوهشی هستند.

* اجرای 135 طرح پژوهشی در دانشگاه آزاد واحد سنندج

وی به درحال اجرا بودن 135 طرح پژوهشی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: به‌ازای هر دو نفر هیئت علمی این دانشگاه یک طرح پژوهشی در حال انجام است.
وی به بیان دیگر فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: برگزاری 58 همایش و نشست علمی و سمینارهای مختلف که از این تعداد چهار همایش به صورت ملی بوده از جمله اقدامات ما در زمینه پژوهش و تحقیق است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ادامه داد: 120 مقاله ISI در نمایه‌های مختلف بین المللی از شروع سال 2011 تاکنون توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه منتشر شده است.
فکور در ادامه تصریح کرد: 22 عنوان کتاب از اعضای هیئت علمی دانشگاه توسط انتشارات دانشگاه آزاد سنندج به چاپ رسیده است.

دانش و علم در بستر صنعت عملی می‌شود

وی با بیان اینکه دانش و علم در بستر صنعت عملی می‌شود، تصریح کرد: دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فعالیت‌های مناسبی را در قالب تفاهمنامه با دستگاه‌های اجرایی استان انجام داده است.
وی اضافه کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی کرسی‌های نظریه‌پردازی برای اولین بار در استان کرسی با عنوان حساب‌داری اسلامی توسط  این دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول