اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری:

نیم فصل دوم لیگ فوتبال را مقتدرانه آغاز می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گفت: نیم فصل دوم لیگ فوتبال دسته یک کشور را مقتدرانه آغاز می‌کنیم تا به انتظارات شهروندان خوب اراکی پاسخی درخور داده باشیم.

نیم فصل دوم لیگ فوتبال را مقتدرانه آغاز می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از شهرداری اراک، سید‌مرتضی میری در دیدار مشاورین، معاونین، مدیر‌عامل باشگاه فرهنگی ورزشی و مدیر روابط عمومی شهرداری اراک، اظهار کرد: انتظار مسئولان و شهروندان اراکی کسب افتخار در نیم فصل دوم و کسب سهمیه ورود به لیگ برتر است.
وی در این دیدار به بررسی مسائل و مشکلات تیم و چگونگی حل آنها قبل از شروع نیم فصل دوم پرداخت و تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری اراک در حال تغییراتی کلی از نظر تعداد بازیکن‌ها و ترکیب اصلی تیم بوده که امید است بازی نیم فصل دوم را با تلاش افزون‌تر و تغییرات بیشتر آغاز کنیم.
شهردار اراک از زحمات بازیکنان، مربیان و مسئولان و هواداران تیم تشکر و قدردانی ‌و خاطر ‌نشان کرد: جوانان اراکی و هواداران تیم شهرداری اراک با وجود بدترین شرایط جوی و مشکلات عدیده با حمایت‌های خود تیم را تنها نگذاشته و برای تشویق و دلگرمی تیم فوتبال شهرداری اراک در ورزشگاه حضور یافتند که امیدواریم این روند ادامه یابد.
میری با تاکید بر اینکه تیم فوتبال شهرداری اراک متعلق به تمام شهروندان عزیز اراکی بوده و تمام هزینه‌های این تیم از طریق دریافت عوارضات شهروندان است، ادامه داد: بر این اساس تیم شهرداری باید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا رضایتمندی شهروندان را به دست آورد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گفت: حضور و افزایش بی‌نظیر تماشاگران و علاقه‌مندان در ورزشگاه نشان از این دارد که شهروندان اراکی از تیم خود رضایت کافی را داشته و در انتظار موفقیت‌های روزافزون تیم هستند.
میری با اشاره به وجود چند مشکل فنی در تیم افزود: رفع این مشکلات بر عهده کادر فنی بوده که در صورت حل و فصل این معضلات تیم شهرداری اراک می‌تواند نیم‌ فصل دوم را با شرایط بهتری آغاز کند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بیان کرد: امیدواریم تیم با قابلیت‌های خود و توان مضاعف به لیگ برتر راه یابد، همچنین امید داریم با قرار گرفتن در وضعیت مطلوب‌تری بتوانیم در نیم فصل دوم تمام انتظارات هواداران خود را برطرف سازیم.
میری اظهار کرد: در ابتدا مقرر شد شهرداری اراک تنها از تیم فوتبال حمایت کند اما بنا به درخواست‌هایی که از سوی شهروندان صورت پذیرفت موضوع را در شورای اسلامی شهر اراک مطرح و مصوب شد که تیم‌های دیگری همچون تیم سپک‌تاکرا، هاکی و چند تیم دیگر را نیز مورد حمایت قرار دهیم.
وی تصریح کرد: تیم سپک‌تاکرا شهرداری در سوپر لیگ کشور مقام‌های خوبی را کسب کرده و همچنین ورزش هاکی در بازی‌های کشوری رتبه چهارم را به دست آورده و هم‌اکنون نیز از وضعیت خوبی برخوردار است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با بیان اینکه ورزش فوتبال چه در استان مرکزی و چه در کل کشور از طرفداران زیادی برخوردار است، گفت: این ورزش از اقبال بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل سرمایه‌گذاری بالاتری را می‌طلبد.
میری با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی شهرداری انجام فعالیت‌های خدماتی برای شهر و شهروندان است، اضافه کرد: شهرداری یک نهاد اجتماعی و خدماتی است و تنها به دلیل درخواست‌های متعدد شهروندان از ورزش حمایت می‌کند.
شهردار اراک خواستار حمایت هر چه بیشتر شهروندان اراکی از تیم شهرداری شد و افزود: بدیهی است هر تیمی علاوه بر موفقیت‌ها کاستی‌هایی نیز داشته، ولی باید در صدد رفع مشکلات برآمده و نه اینکه با بزرگ‌نمایی‌های بی‌اساس انگیزه و انرژی بازیکنان را کم کرد و موجبات ناراحتی بازیکنان و همکارانی که در این مجموعه در تمام مراحل همراه تیم هستند را فراهم آورد.
میری با اشاره به اینکه شاید بتوان یکی از مهم‌ترین عوامل آزار‌دهنده تیم فوتبال شهرداری را در نیم فصل اول، همین حاشیه‌‌سازی‌ها دانست، عنوان کرد: این مشکلات در همه جای کشور و برای تیم‌های مختلف وجود دارد اما شایسته نیست که در کنار ایستاد و عملکرد گروه را بی‌رحمانه مورد قضاوت قرار داد، چرا که تمامی بازیکن‌ها برای برنده شدن وارد زمین بازی می‌شوند و هیچ ‌کس علاقه‌ای به باخت ندارد.
وی گفت: تیم باید بدون پرداختن به مسایل حاشیه‌ای به کار خود ادامه دهد و اطمینان داشته باشد که در صورت دخالت‌های بی‌اساس و انتقادات غیر کارشناسانه برخی حاشیه‌سازان، مسئولان باشگاه و شهرداری سکوت نخواهند کرد و جوابی قاطعانه به اینگونه افراد خواهند داد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اظهار کرد: تیم شهرداری اراک با بازی‌های خوب خود مانند قطاری پر سرعت در مسیر مطلوبی حرکت خواهد کرد.
شهردار اراک افزود: لازم است نظرات و انتقادات کاملا سازنده، کارشناسانه و منصفانه بیان شود تا نه تنها موجب تخریب نشود بلکه این نظرات و انتقادات در جهت رفع مشکلات و پیش برنده باشد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول