اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان

کرمان از نظر کمیت مطبوعات رتبه دوم را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از نظر آمار کمی مطبوعات استان کرمان در ردیف دوم کشور قرار دارد.

کرمان از نظر کمیت مطبوعات رتبه دوم را دارد
احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به وضعیت مطبوعات استان کرمان اظهار داشت: کرمان از حیث کمی جزو استان‌های پیشرو در عرصه مطبوعات محلی و مکتوب قرار دارد.
وی تصریح کرد: با شرایط موجود به گونه‌ای به نظر می‌رسد که با صدور مجوزهای اخیر برای 30 متقاضی در استان کرمان، آمار کمی مطبوعات استان کرمان در ردیف دوم کشور قرار ‌گیرد.
سعیدی با بیان اینکه از حیث گستره نیز تقریبا تمام استان کرمان زیر پوشش مطبوعات محلی قرار گرفته است، افزود: در بعد کیفی نیز با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط اداره مطبوعات اداره کل ارشاد استان کرمان و خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان تدوین شده، امیدواریم گام‌های موثری در راستای کیفیت‌بخشی به مطبوعات استان کرمان برداشته شود.
وی تاکید کرد: از الزامات دور جدید فعالیت خانه مطبوعات استان کرمان ایجاد بسترهای مناسب برای کیفیت افزایی و ارتقای برد مطبوعات در مجموعه استان کرمان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: تشکیل اتاق‌های فکر و کارگروه های تخصصی مرتبط که توسط خانه مطبوعات استان کرمان پایه‌ریزی شده بستر تعامل سازنده‌ای را برای اهالی رسانه این استان رقم زده و برنامه‌های اثرگذاری در حوزه مطبوعات و رسانه‌های استان در حال تدوین است.
سعیدی بیان داشت: از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در سال آینده است که با تمهیدات لازم زمینه خوبی برای عرضه شایستگی‌های فرهنگی و تاریخی استان کرمان فراهم می‌شود.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول