اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی:

رسالت مطبوعات صیانت از آرمان‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی گفت: مهم‌ترین رسالت مطبوعات و رسانه‌ها صیانت از آرمان‌های نظام اسلامی است.

رسالت مطبوعات صیانت از آرمان‌های اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالحسن وحیدی ظهر امروز در نشست با مدیران رسانه‌های خراسان شمالی با اشاره به عظمت کار رسانه‌ها در روشن سازی افکار عمومی اظهار داشت: این جایگاه را باید پاس داشته و به عنوان نعمت الهی بدانیم.
وی تاکید کرد: اگر فعالان رسانه به این جایگاه وقوف پیدا کنند، قطعا تمام فعالیت‌های آنان در این عرصه رنگ و سبقه خدایی پیدا خواهد کرد.
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه تمام افکار و اندیشه‌های بشری مدیون قلم است، گفت: خداوند به قلم قسم یاد کرده لذا اگر قصد الهی باشد، قطعا در این راستا تلاش بیشتری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه صیانت از آرمان‌های نظام اسلامی مهم‌ترین رسالت مطبوعات و رسانه‌هاست، اظهار داشت: این نظام حاصل مجاهدت‌های انقلابیون و انسان‌های بزرگی بوده که به ثمر نشسته است.
وحیدی تصریح کرد: نظام ما حاصل تقابل با دشمنان نظام اسلامی بوده که انتخاب مردم در آن حرف اول را می‌زند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در نتایج حاصل از 70 مرکز مشاوره خود به این نتیجه رسیده‌اند که دلیلی برای حمله نظامی ندارند، گفت: آنان به این نتیجه رسیده که برای رسیدن به اهداف خود باید در مردم بد بینی ایجاد کنند.
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر همین اساس رسانه‌ها برای تبیین این اهداف دشمنان نقش بسزایی داشته و "نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی" را باید بیش از پیش تبیین کنند.
وی اظهار داشت: با وجود برگزاری انتخابات پرشور گذشته طی سه دهه گذشته در کشور که مردم همواره حماسه آفریده‌اند، لیکن دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات آتی مجلس برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وحیدی یادآور شد: میانگین حضور مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی در بالاترین حضور در دنیا بوده و این حضور همواره دشمنان را در راه رسیدن به اهداف خود نا امید کرده است، از این رو در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نیز مردم بار دیگر با حضور حماسی خود این خواب دشمن را ناکام گذاشته و نقش رسانه‌ها در این بین اجتناب ناپذیر است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول