اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

کشف یک تن مواد مخدر در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرمان گفت: طی 72 ساعت گذشته یک شرور مسلح در کرمان به هلاکت رسید و یک تن مواد مخدر کشف شد.

کشف یک تن مواد مخدر در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس کرمان حسین چناریان از هلاکت یک نفر شرور مسلح و کشف بیش از یک تن مواد مخدر طی چند عملیات در 72 ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد.
چناریان گفت: ماموران انتظامی استان کرمان طی 72 ساعت گذشته بیش از یک تن انواع مواد مخدر را از قاچاقچیان و سوداگران مرگ کشف کردند.
وی در تشریح مهم‌ترین این کشفیات افزود: اکیپ‌های خودرویی و موتوری یگان‌های تکاوری قرارگاه عملیات رزم از دیروز با پشتیبانی بالگردهای هوا ناجای فرماندهی انتظامی، شمال استان را پاکسازی کردند.
وی بیان کرد: این عملیات پاکسازی در محدوده‌ای از کویر و ارتفاعات شمال استان کرمان و با هدف ارتقای امنیت و امن کردن منطقه از لوث عوامل ناامنی انجام شد.
چناریان تصریح کرد: در این عملیات پاکسازی تاکنون بیش از نیم تن مواد مخدر کشف کردند، تلاش ماموران انتظامی تا دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده ادامه دارد.
وی ابراز داشت: ماموران انتظامی شهرستان کهنوج نیز در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر یک شرور را به هلاکت رساندند.
فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر عنوان کرد: این عملیات روز گذشته در حسین آباد وزیری این شهرستان انجام شد و قاچاقچیان مسلح که قصد داشتند محموله خود را از مسیر شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان وارد استان کرمان کنند، ناکام ماندند.
وی اذعان داشت: در این درگیری یک دستگاه خودرو و 118 کیلوگرم تریاک به دست آمد.
چناریان از کشف 263 کیلوگرم تریاک توسط پلیس منوجان خبر داد و بیان کرد: این محموله در تعقیب و گریز پلیس این شهرستان از یک دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول