اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه گلپایگان:

ملتی بدون الگو از درون تهی است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه گلپایگان گفت: ملتی که الگو نداشته باشد از درون تهی است و باید در کنگره جهانی بزرگداشت آیت الله گلپایگانی شخصیت و زوایای پنهان زندگی وی و کتاب‌ها و آثار این مرجع بزرگ عالم تشیع به جهانیان معرفی شود.

ملتی بدون الگو از درون تهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام حسن غروی در جلسه شورای سیاست‌گذاری و هم‌اندیشی کنگره بین‌المللی بزرگداشت آیت‌الله گلپایگانی اظهار داشت: جهان غرب الگوهای خاص خودش را در دنیا ترویج می‌کند و دنیا با روش و الگوهای غرب به پیش رود در حالی که در کشور ما الگوهای ملی، معنوی و مذهبی نابی وجود دارد و تمام این الگوها در شخصیت حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی تبلور یافته است.
وی با اشاره به تکریم بزرگان مراجع تقلید و بزرگان مذهبی تصریح کرد: ملتی که الگو نداشته باشد از درون تهی است و باید در کنگره جهانی بزرگداشت آیت‌الله گلپایگانی شخصیت و زوایای پنهان زندگی ایشان و کتاب‌ها و آثار این مرجع بزرگ عالم تشیع به جهانیان معرفی شود.
رئیس حوزه علمیه گلپایگان بیان داشت: جهان تشنه معنویت و تشنه مذهب و دین‌داری است و در طول سالیان اخیر مکتب‌ها و نحله‌های غیر دینی به صورت گسترده‌ای بروز و ظهور پیدا کرده است.
وی برپایی کنگره بزرگداشت آیت‌الله گلپایگانی را فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با مفاخر جهان اسلام بیان کرد و افزود: عصر کنونی عصر دین‌مداری و ولایت مداری است و جوانان نیازمند چنین اندیشه‌هایی هستند و با برگزاری چنین بزرگداشت‌هایی تا اندازه‌ای می‌توانیم پاسخگوی نیاز جوانان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول