اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

آمریکایی‌ها از الگوپذیری کشورها از ایران می‌ترسند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: ترس دولتمردان آمریکا از بقای قدرت ایران اسلامی و الگوپذیری سایر ملت‌ها از آزادی و آزادگی ایرانیان است.

آمریکایی‌ها از الگوپذیری کشورها از ایران می‌ترسند
حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: مهم‌ترین هدف انقلاب مردم ایران برپایی حکومت بر پایه اسلام ناب بوده که در آن عزت واقعی و استقلال به تمام معنا وجود دارد و مردم نیز طعم شیرین این اسلام ناب را چشیده‌اند.
وی ادامه داد: گسترش اسلام ناب از چپاولگری و زورگویی دشمنان جلوگیری می‌کند و از این رو پس از پیروزی انقلاب تاکنون کشور ایران دستخوش فتنه‌های متعدد از سوی دشمنان بوده است و در تلاش هستند تا نور خدا را خاموش کنند در حالی که اراده خداوند بر گسترش نور خود با وجود مخالفت کفار است.
امام جمعه آبدان در ارتباط با دشمنی عمیق آمریکا با ایران چنین گفت: هرچند با وقوع انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها منافع مادی خود در این کشور را از دست دادند اما اقتصاد تنها دلیل این همه دشمنی با ایران نیست بلکه ترس دولتمردان آمریکا از بقای قدرت ایران اسلامی و الگوپذیری سایر ملت‌ها از آزادی و آزادگی ایرانیان است که می‌تواند کشورهای زیادی را از زیر سلطه او خارج کند و حتی منجر به اعتراض ملت خود آمریکا به دولتش نیز شود.
حمیدی‌نژاد اضافه کرد: آمریکا به دنبال خواب کردن سایر ملت‌ها با سرکوب کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است و نمی‌داند که دیگر دیر شده و نه تنها کشورهای عربی بلکه سراسر دنیا و ملت آمریکا بیدار شده و این بر نگرانی و اضطراب آنها افزوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از تلاش‌های آمریکا و دشمنان نظام اسلامی ایران برای سرنگونی آن اشاره کرد و افزود: وقتی تمام راهکارها و نقشه‌های دشمن برای سرنگونی این نظام الهی به بن بست رسید به دنبال فروپاشی این نظام از درون خود نظام رفتند.
امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد: دشمن در این نقشه خود که آخرین آن در سال 88 انجام پذیرفت با تطمیع افرادی که گرایش فکری آنها نزدیک به خودشان بود و جمع‌آوری و فریب افراد فرصت‌طلب و جوانان کم‌اطلاع ایرانی توانست آشوب‌های خیابانی راه بیندازد.
حمیدی‌نژاد تصریح کرد: مردم ولایی ایران از این آزمون نیز سربلند بیرون آمدند و یکبار دیگر نقشه دشمن را نقش بر آب کردند و با لطف و عنایت خداوند از نظام اسلامی حاکم بر این کشور دفاع جانانه کردند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول