اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

اجرای طرح 3-3-6 گامی موثر در اجرای سند تحول است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: اجرای مطلوب طرح 3-3-6 مهم‌ترین برنامه آموزش و پرورش درمیان در سال جاری است.

اجرای طرح 3-3-6 گامی موثر در اجرای سند تحول است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری پیش از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد اجرای این طرح شش پایه شدن مدارس ابتدایی اظهار داشت: در حال حاضر ستاد اجرایی طرح شش پایه شدن مدارس ابتدایی در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شده و کمیته‌های چهارگانه هر هفته در مورد پیشرفت طرح به مدیریت گزارش داده و ماحصل مصوبات به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه اجرای طرح فوق گامی مؤثر در اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شهرستان به شمار می‌رود، تصریح کرد: کمیته‌های چهارگانه تحت عنوان نیروی انسانی، تجهیز، ضمن خدمت و اطلاع‌رسانی مشغول بررسی نیازها و مشکلات اجرای این طرح بوده و هر هفته به مدیریت گزارش می‌دهند.
مدیر آموزش و پرورش درمیان با اشاره به تحصیل 5 هزار و400 دانش‌آموز دختر و پسر شهرستان در مقطع ابتدایی اضافه کرد: به منظور آمادگی و آشنایی هرچه بیشتر آموزگاران مقطع ابتدایی با طرح 3-3-6 یک دوره ضمن خدمت به میزان 300 ساعت پیش‌بینی شده که در تابستان 91 اجرا می‌شود.
اژدری بر استفاده بهینه از منابع، فضاهای آموزشی و امکانات موجود در شهرستان در اجرای طرح فوق تأکید کرد و ادامه داد: فعالیت گسترده مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و روستایی، هوشمندسازی مدارس و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مدارس از دیگر خط‌مشی‌های اساسی این مدیریت در سال جاری به شمار می‌رود.
وی افزود: گسترش و تعمیم ابتکارات معلمان و مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و مدارس مستقل به عنوان یکی از محورهای تعلیم و تربیت می‌تواند به تربیت نسلی تحصیل کرده، مومن و ماهر کمک شایانی کند.
مدیر آموزش و پرورش درمیان یادآور شد: تلاش در راستای شرکت فعال دانش‌آموزان در برنامه‌های آموزشی و پژوهشی باید به صورت مدونی در دستور کار کارشناسان مدیریت قرار گیرد.
اژدری با اشاره به فرا رسیدن هفته شوراها از اجرایی شدن 92 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش درمیان خبر داد و تأکید کرد: با توجه به گسترش علوم و نیاز به همگامی با تغییرات سریع اطلاعاتی باید به سمت راهکارهایی رفت که منجر به محتوای الکترونیکی و درس‌افزار در دروس مختلف شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول