اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جت اسکی استان اصفهان:

جت اسکی استان اصفهان مورد حمایت قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته جت اسکی استان اصفهان گفت: با توجه به مذاکراتی که با باشگاه آب منطقه‌ای داشته‌ایم ورزش جت اسکی مورد حمایت این باشگاه قرار می‌گیرد.

جت اسکی استان اصفهان مورد حمایت قرار می‌گیرد
محمدعلی آبدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته جت اسکی یک ورزش آبی محسوب می‌شود، بعید می‌دانم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مورد حمایت قرار بگیرد و با مذاکراتی که با باشگاه آب منطقه‌ای داشتیم این امکان برای رشته جت اسکی فراهم شده که مورد حمایت این باشگاه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: قصد داریم از امکانات باشگاه آب منطقه‌ای در سد خمیران واقع در نجف‌آباد استفاده کنیم و در حال حاضر از نظر امکانات این باشگاه وضعیت خوبی ندارد.
رئیس کمیته جت اسکی استان اصفهان تصریح کرد: قصد داریم با توجه به دور بودن سد خمیران از اصفهان امکانات اولیه برای ورزشکاران این رشته که به دریاچه می‌روند را در منطقه سد ایجاد کنیم.
وی بیان داشت: با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی آب منطقه‌ای قصد داریم امکانات رفاهی، دوره‌های آموزشی و دوره‌های مربی‌گری را ایجاد و برگزار کنیم.
آبدار ادامه داد: امیدواریم این همکاری با باشگاه بتواند در ترویج این رشته مفرح موثر باشد و این امر گزینه مطلوبی هم برای رشته جت اسکی و هم برای این باشگاه است و می‌تواند در پیشبرد اهداف هر دو طرف موثر باشد.
وی اضافه کرد: برنامه کوتاه مدتی را برای این رشته تنظیم کردیم که انجام دهیم و تا آخر سال این برنامه تحقق پیدا می‌کند و همچنین بحث منابع مالی را در دست تنظیم داریم.
رئیس کمیته جت اسکی استان اصفهان در پایان از مهندس طرفه مدیرعامل آب منطقه‌ای که از رشته جت اسکی حمایت شایسته‌ای را به عمل آوردند، تشکر کرد.
انتهای پیام/ی30/و4000     
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول