اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

حل مشکل کارگران باید اولویت‌کاری دستگاه‌ها باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: حل و فصل مشکل کارگران باید اولویت‌کاری دستگاه‌ها باشد.

حل مشکل کارگران باید اولویت‌کاری دستگاه‌ها باشد
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در نشست با مجموعه‌های ورزشی کارگران اظهار داشت: همواره وجود فضای گرم و صمیمی در هر یک از محیط‌های کاری بین کارگران و کارفرمایان موجب بهتر شدن فرآیند بهره‌وری کار شده و نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهد کرد.
وی با اشاره به لزوم ورزش در جامعه کارگران افزود: نگاه به ورزش، یک نگاه استراتژیک است که باید توجه خاص و ویژه‌ای به این مقوله داشته باشیم.
فاتح همچنین ادامه داد: در نگاه جامعه به ورزش، ورزش قهرمانی در کنار ورزش‌های همگانی باید مورد توجه مجموعه ورزشی کارگران قرار گیرد.
در ادامه مسائل و مشکلات کارگران اعم از تبدیل وضعیت همکاران مجموعه‌های ورزشی از قردادهای قانون کار به صورت قرارداد دائمی مورد بحث و بررسی قرار داد.
  
*تدوین برنامه ‌زمان‌بندی بازدید کارشناسان از شرکت‌های تعاونی
 سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز نیز از تدوین برنامه زمان‌بندی بازدید کارشناسان حوزه تعاون اداره متبوع از شرکت‌های تعاونی خبر داد.
احمد غریوی گفت: با بازدید از شرکت‌های تعاونی توسط کارشناسان، مسائل و مشکلات شرکت‌های تعاونی از نزدیک بررسی شده و ضمن نظارت، راهکارها و ارشادات قانونی در راستای رفع مشکلات این واحدها با اقدام سریع و به موقع از بسیاری از مسائل و مشکلات آتی جلوگیری خواهد شد. 
وی در ادامه اظهار داشت: بررسی آخرین وضعیت حقوقی، رفع موانع و مشکلات فرارو و استفاده از ظرفیت شرکت‌های تعاونی برای افزایش فرصت‌های شغلی همچنین ایجاد تحرک و پویایی در این شرکت‌ها برای اثرگذاری در اقتصاد ملی با توجه به برنامه پنجم توسعه از اهداف این طرح است.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول