اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح «سلمان» صورت گرفته است

برگزاری 41 دوره آموزشی برای مدیران در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: در طرح سلمان برای آموزش مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکنون 41 دوره آموزشی در استان زنجان برگزار شده است.

برگزاری 41 دوره آموزشی برای مدیران در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنحان، عادل علیپور بعد از ظهر امروز در همایش بهسازی سازمانی با اشاره به اینکه بعد از هدفمندی یارانه‌ها 16 هزار نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان زنجان زیر پوشش آموزش‌های الکترونیکی و غیر‌حضوری قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: همچنین بعد از هدفمندی یارانه‌ها در استان زنجان 16 دوره محاسباتی و مالی نیز برای کارکنان دستگاه‌ها برگزار شده است.
وی به آموزش کارکنان 21 دستگاه اجرایی استان زنجان در ‌ارتباط‌ با قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره کرد و افزود: یک هزار و 650 نفر از کارکنان در این دوره‌‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه 310 نفر از شرکت‌کنندگان در دوره‌‌های آموزشی مدیریت خدمات کشوری را فرا‌گرفته‌اند، ادامه داد: در مجموع یک هزار و 291 نفر از کارکنان این دوره آموزشی را گذرانده‌اند و 584 نفر نیز در حال گذراندن دوره آموزشی مدیریت خدمات کشوری هستند.
وی تصریح کرد: دوره‌های بعدی آموزش مدیریت خدمات کشوری به منظور آموزش سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.
علیپور با بیان اینکه در 9 ماهه امسال دوره‌های آموزش مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان برگزار شده، اما متاسفانه بسیاری از مدیران در این کلاس‌ها شرکت نکرده‌اند، افزود: بعد از این در ماه یک روز به آموزش مدیران اختصاص دارد و حضور مدیران دستگاه‌ها در این کلاس‌ها الزامی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره‌ها توانمند‌سازی مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف است، خاطر نشان کرد: شرط برخورداری کارکنان از مزایا شرکت در کلاس‌های آموزشی است که در صورت عدم مشارکت کارکنان در این دوره‌ها این مزایا نیز به کارکنان تعلق نمی‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌ها و کارکنانی که در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند می‌توانند از مدرک نوع دوم کاردانی، کارشناسی و دکترا استفاده کنند، یادآور شد: این دوره‌ها با هدف ارتقای آگاهی‌های علمی و عملی کارشناسان و کارکنان واحدهای مختلف دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت، نهادها و سازمان‌ها برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول