اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی مسائل اخیر انگلستان

هشتمین دوره آموزشی فرهنگ بین‌الملل در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: هشتمین دوره علمی، کاربردی، آموزشی و مهارتی فرهنگ بین‌الملل پیرامون مسائل اخیر کشور انگلستان در قم برگزار شد.

هشتمین دوره آموزشی فرهنگ بین‌الملل در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کارشناس اداره همایش‌های معاونت بین‌الملل حوزه پیش از ظهر امروز در حاشیه هشتمین دوره آموزشی علمی، کاربردی، و مهارتی فرهنگ بین‌الملل پیرامون مسائل اخیر کشور انگلستان که در سالن همایش انجمن‌های علمی حوزه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: معاونت بین‌الملل حوزه دوره‌هایی با عنوان دوره فرهنگ بین‌الملل برای استادان، نخبگان و فضلای حوزه علمیه برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: این نشست‌ها در زمینه کشورهای عربی و اروپایی برگزار می‌شود ولی به دلیل آنکه مسائل اخیر مانند بیداری اسلامی و جنبش وال استریت به روزتر است، سعی می‌شود بحث‌ها پیرامون این محور باشد.
علی درگاهی با اشاره به دوره آموزشی پیرامون مسائل اخیر انگلستان گفت: محمدعلی حلمی، رایزن فرهنگی ایران در انگلستان به بیان موقعیت و مسائل کشور انگلستان پرداخته و سی‌دی و مطالب ارائه شده در این نشست‌ها در پایان هر نشست در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به برگزاری همایش‌های ترویجی به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های معاونت بین‌الملل بیان کرد: این همایش‌ها به صورت هفتگی به منظور آگاهی‌بخشی طلاب پیرامون مسائل بین‌الملل، کشور خاص و در یکی از مدارس برگزار می‌شود.
کارشناس اداره همایش‌های معاونت بین‌الملل حوزه خاطر نشان کرد: دوره‌های فشرده‌ای برای آگاهی‌بخشی در زمینه بین‌الملل برای رابطان برگزار می‌شود تا بتوانند اهداف معاونت را پیگیری کنند.
وی عنوان داشت: برگزاری دوره‌های زبان‌آموزی برای استادان سطوح عالی حوزه از دیگر برنامه‌های معاونت بین‌الملل است.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول