اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان:

جامعه تشنه روحیه بسیجی و ایثار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان گفت: جامعه ما در دوران کنونی تشنه و نیازمند روحیه بسیجی و ایثار است.

جامعه تشنه روحیه بسیجی و ایثار است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌ و بلوچستان، علیرضا بابایی در جلسه شورای اداری زندان شهرستان زابل در جمع کارکنان این اداره اظهار داشت: جامعه ما اکنون تشنه روحیه بسیجی و ایثار در کار و خدمت به مردم است و روحیه بسیجی و خدمت به مردم با هدف کسب رضایت خداوند متعال باید در همه سطوح جامعه فرهنگ سازی و نهادینه شود.
وی با بیان اینکه قرآن مجید، روش و سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار در زمینه برخورد با مردم و همچنین مدیریت باید الگوی کارکنان و مسئولان باشد بیان داشت: الگوی اصلی در کار و خدمت و مدیریت، آیات الهی قرآن مجید و  و روش و سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار است و برای پیشبرد و اعتلای اهداف سازمانی و کسب رضایت خداوند این الگوی ممتاز و متعالی به کارگیری و نهادینه شود. 
بابایی با تاکید بر اینکه مدیریت موفق در گرو همکاری کل کارکنان یک مجموعه است بیان کرد: نیاز اصلی پیشرفت و موفقیت مدیریت یک مجموعه در گرو همکاری کل کارکنان و برتری و رجحان اندیشه و تفکر منافع جمعی بر منافع فردی است و روح  و اندیشه جمعی اعتلای، پویایی و کارآمدی یک مجموعه را تضمین می‌کند.
در ادامه مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان  از بخش‌های مختلف یگان حفاظت، بند نسوان و اندرزگاه مرکزی زندان شهرستان زابل بازدید کرد و از نزدیک به گفتگو بررسی مشکلات مددجویان پرداخت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول