اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برنامه‌های سوسیالیست‌‌ها برای اداره جهان به بن‌بست رسید / بسیجیان وارد میدان شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اهداف و برنامه‌های سوسیالیست‌ها، ناسیونالیست‌ها، کمونیست‌ها و تمام وابستگان این مکتب‌ها در اداره جهان به بن بست رسید.

برنامه‌های سوسیالیست‌‌ها برای اداره جهان به بن‌بست رسید / بسیجیان وارد میدان شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری محمدرضا نقدی شامگاه امروز در نخستین مجمع عالی اساتید و متخصصان بسیجی استان مازندران اظهار داشت: امروز ملت ما به واسطه موفقیت‌هایی که در جهان به برکت خون شهدا به دست آورده به عنوان الگوی برتر جهان اسلام قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: ملت ایران میراث‌دار خون شهدا‌ست و تکلیف دارد برای به ثمر رساندن خون شهدا به نقطه مطلوب تلاش کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شرایط بحرانی در مدیریت جهان خاطرنشان کرد: مدیریت‌ همه ایسم‌ها در جهان به بن بست رسید و همه ایسم‌های جهان برای اینکه بتوانند در دنیا قدرت‌نمایی کنند خود را در مهلکه آزمایش قرار دادند و سرشکسته از این آزمایش بیرون آمدند.
وی ادامه داد: امروز در حال گذر از شرایط ایسم‌ها هستیم و مکتبی که بتواند چند قرن سرنوشت جهان را به دست بگیرد مشخص نیست.
نقدی ادامه داد: اهداف و برنامه‌های سوسیالیست‌ها، ناسیونالیست‌ها، کمونیست‌ها و تمام مشتقات و متعلقات این مکتب‌ها در اداره جهان به بن بست رسید.
وی تاکید کرد: در این شرایط تلاش مضاعف برای ارائه الگوی مورد نظر انتظار است که رهبر انقلاب اسلامی از آن به مرحله تحقق جامعه اسلامی نام برد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برای دستیابی به جامعه اسلامی نیاز به برنامه‌ریزی مناسب و مدون داریم و در کشور متخصصان و متفکران زیادی را نیز پرورش دادیم.
وی گفت: متفکران جامعه ما باید برای بی‌حجابی، مواد مخدر، مشکل نظام اداری و حل معضلات اجتماعی برنامه مدون داشته باشند و در قالب نیروهای بسیجی و با تحلیل و بررسی دقیق به حل معضلات جامعه بپردازند.
نقدی با بیان اینکه هر بسیجی در دورترین نقاط باید به فکر اصلاح جهان باشد، بیان داشت: بسیجی برای عملی شدن تفکراتش ابتدا باید محیط پیرامون خود را اصلاح کند.
وی با اشاره به وجود نیروهای متخصص و متعهد در مازندران و کشور، تاکید کرد: برای تحقق جامعه اسلامی بسیجیان و متفکران بسیجی باید به یک تحلیل مشترک برسند و موانع اصلی را پیدا و برای رفع آن اقدام کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: هر بسیجی باید در حوزه خودش و با اراده دست جمعی و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد مشکلات را بررسی کرده و پس از تحلیل در صورت نیاز به حمایت داشت این سازمان با تمام جدیت کمک می‌کند.
وی ایجاد حلقه‌های صالحین را کمک بزرگی برای ساخت نیروهای دلسوز عنوان کرد و یادآور شد: برنامه حلقه صالحین گردآوری نیروهایی است که علاقه مند هستند در مسیر انقلاب باشند و برنامه‌های این گروه باید همراه با بصیرت‌افزایی باشد.
نقدی در پایان خواستار استفاده از ظرفیت پیشکسوتان سپاهی و طلبه‌ها برای سرگروهی حلقه‌های صالحین شد.
انتهای پیام/ش10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول