اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو کردستان خبر داد

حضور سه جودوکار کردستانی در مسابقات لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو استان کردستان از حضور سه نفر از جودوکاران کردستانی در مسابقات لیگ برتر و دسته یک خبر داد.

حضور سه جودوکار کردستانی در مسابقات لیگ برتر
جلال کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: عادل ناصرآبادی و فرزین محمدی جودوکاران کردستانی هستند که در وزن‌های 90 و 100+ کیلوگرم با ترکیب تیم جودو خوزستان در مسابقات لیگ برتر حضور دارند.
به گفته وی ساسان کیوان‌فرد دیگر جودوکار کردستانی است که در ترکیب تیم جودو زنجان در رقابت‌های لیگ دسته یک حضور دارد.
رئیس هیئت جودو استان کردستان ضمن تشکر از همکاری مسئولان تیم‌های خوزستان و زنجان، افزود: با توجه به اینکه این ورزشکاران از آمادگی خاصی برخوردار بودند و در مسابقات بسیار خوش درخشیدند با همکاری استان‌های مذکور موفق به شرکت این عزیزان در مسابقات لیگ شدیم.
مقام سوم تیمی مسابقات چندجانبه کشوری به جودو کردستان اختصاص یافت.
کرمی در ادامه به حضور دو تیم جودو جوانان استان کردستان در مسابقات چندجانبه کشور اشاره کرد و گفت: این دوره مسابقات با حضور 21 تیم از استان‌های مختلف کشور در تهران برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم ‌کردستان با کسب مدال طلا عادل ناصرآبادی، نقره سوران محبی، و مدال‌های برنز نوید حاج‌حسینی، عبدالله حیدری و میعاد نصرتی برای نخستین بار جودو کردستان به عنوان سوم تیمی دست یافت.
به گفته وی کاپ اخلاق تیمی مسابقات چند جانبه کشور نیز به تیم استان کردستان اختصاص یافته است.
رئیس هیئت جودو استان کردستان از ارتقای درجه دو نفر از مربیان خانم جودو استان خبر داد و افزود: روژیا عبداللهی و لیلا شریعتی با شرکت در کلاس‌های آموزشی و ارتقای درجه به ترتیب به مربیگری درجه سه ملی و درجه دو ملی دست یافتند.
وی در پایان سخنان خود اعلام کرد: شهریار بهمنی که یکی از بهترین داوران استان است، سال جاری به عنوان داور ملی فدراسیون جودو دست یافت.
جلال کرمی مربی و رئیس هیئت جودو استان کردستان طی حکمی از طرف فدراسیون جودو به عنوان مدرس رسمی این فدراسیون معرفی شده است. 
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول