اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودو استان البرز عنوان کرد:

افزایش مدال‌های ورزشکاران البرزی در رشته جودو

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو استان البرز گفت: این رشته ورزشی اولین سال فعالیت استانی خود را تجربه کرد و علیرغم فراهم نبودن زیرساخت‌ها و افزایش حجم کاری توانست به خوبی کار را انجام دهد.

افزایش مدال‌های ورزشکاران البرزی در رشته جودو
جواد نورمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی نه ماه اخیر سعی کردیم بستر لازم برای ارتقای هیئت جودو کرج به استان را فراهم کنیم و شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که نگاه و فعالیت‌های ما در سطح استانی باشد.
وی تصریح کرد: البته مشکلات فراوان در این مسیر داشتیم و به طور قطع نمی‌توان به زودی آنچه را که انتظار می‌رود را محقق کرد، اما گام‌ها به این سو سوق داده شده است.
این مسئول ورزشی تصریح کرد: در طی نه ماه اخیر عملکرد هیئت قابل قبول بوده و ما توانستیم هم از حیث مدال‌آوری و کسب عنوان در کشور و هم ارتقای سطح کمی و کیفی جودو البرز قدم‌های موثری را برداریم.
نورمحمدی افزود: در حوزه آموزشی نیز ما دو دوره بازآموزی داوری و آزمون دان‌های یک و دو، دوره مربیگری درجه سه و دو و دوره دفاع شخصی را برگزار کردیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش اعزام‌ها تیم‌های پسران و دختران نوجوان و تیم بزرگسالان آقایان استان البرز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند که در دختران صاحب دو مدال طلا و پسران نوجوان پنج مدال شامل دو نقره و سه برنز و در بزرگسالان یک مقام سومی کسب کردیم.
به گفته دبیر هیئت جودو استان البرز، در اعزام‌های برون مرزی نیز تیم استان البرز در مسابقات بین‌المللی زیتون ارمنستان شرکت کرد و توانست در حضور 14 تیم از نقاط مختلف دنیا عنوان قهرمانی را کسب کند که همین تیم در لیگ نوجوانان کشور به مقام سوم رسیده بود.
 
* البرز غایب بزرگ لیگ برتر جودو کشور 
نورمحمدی عدم حضور تیم استان در لیگ برتر را مورد اشاره قرار داد و گفت: به دلیل فراهم نبودن شرایط و عدم جذب اسپانسر و البته عدم همکاری باشگاه سایپای البرز از آماده‌سازی و اعزام تیم به مسابقات لیگ برتر باز ماندیم و پس از چند سال حضور امسال غایب بزرگ مسابقات  لقب گرفتیم.
وی در بخش پایانی به برنامه‌های هیئت جودو این استان تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری نخستین دوره لیگ جودو نوجوانان استان البرز، برگزاری مسابقات انتخابی پیشکسوتان استان، اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری آزمون دان سه و چهار و همچنین دوره داوری مهم‌ترین برنامه‌های هیئت تا پایان سال 90 است که امیدوارم بتوانیم با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش استان البرز آن را به انجام برسانیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول