اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودو مازندران خبر داد:

آغاز لیگ جودو قهرمانی در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو مازندران از برگزاری مسابقات لیگ جودو قهرمانی استان از این هفته خبر داد.

آغاز لیگ جودو قهرمانی در مازندران
مصطفی بیدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: فصل جدید این مسابقات با حضور هشت تیم به صورت دوره‌ای در هشت هفته برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این مسابقات که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، هر هشت تیم در یکی از هفته‌ها میزبان تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها هستند.
بیدآبادی گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های عباس‌آباد، ساری، سورنا قائمشهر، بهشهر، چالوس، مرحوم ادهمی قائمشهر، آمل و نور به عنوان هشت تیم حاضر در این مسابقات هستند.
دبیر هیئت جودو مازندران در ادامه تصریح کرد: هفته نخست این مسابقات از روز جمعه دوم دی پیگیری می‌شود که به احتمال فراوان در هفته نخست لیگ جودو استان به میزبانی چالوس برگزار شود.  
وی همچنین درباره رقابت تیم‌ها در هفته نخست خاطرنشان کرد: در بازی‌های هفته نخست چالوس با عباس‌آباد، نور با بهشهر، آمل با ساری و دو تیم همشهری سورنا قائمشهر و مرحوم ادهمی قائمشهر با هم مسابقه می‌دهند.
بیدآبادی گفت: لیگ جودو استان همچون مسابقات لیگ جهانی در 9 وزن برگزار می‌شود و زمان مسابقات در هر وزن نیز پنج دقیقه است.
این مسئول سطح لیگ جودو استان را با حضور این تیم‌ها خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: هر هشت تیم حاضر در لیگ استان از تیم‌های خوب استان هستند و جودوکاران برتر سراسر استان نیز در ترکیب تیم‌های مختلف حضور دارند.
بیدآبادی در پایان متذکر شد: تمام سعی و تلاش مسئولان جودو استان برگزاری منظم مسابقات لیگ است و در برگزاری مسابقات در سطح بالا تلاش می‌شود از داوران درجه ملی برای قضاوت در این رقابت‌ها استفاده شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول